dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Zimmerman Wojciech |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-12T21:29:40Z |
|
dc.date.available |
2014-03-12T21:29:40Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6930 |
|
dc.description.abstract |
Nasze życie codzienne jest bardzo ściśle powiązane z oddziaływaniem na nie reklamy. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy surfujemy po Internecie. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdujemy towarzyszy nam reklama. Jest ona tak powszechna, że czasami jej nawet nie zauważamy, a jako konsumenci jesteśmy poddawani wpływom reklam oferujących najnowsze produkty, promocje sezonowe i posezonowe oraz gratisy. Ważne jest, aby uświadomić sobie, że reklama ma na nas różnorodny wpływ. W społeczeństwie informacyjnym reklama wywiera głęboki wpływ na to, w jaki sposób ludzie patrzą na życie, na świat i na własną pozycję życiową. Reklama kreuje ich potrzeby, kształtuje ich wartości, a nawet kryteria ocen i zachowań oraz miary prestiżu. Problematyka oddziaływania reklamy na odbiorców jest przedmiotem niniejszej pracy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
reklama telewizyjna |
pl |
dc.subject |
reklama radiowa |
pl |
dc.subject |
reklama prasowa |
pl |
dc.subject |
Internet jako nowe medium reklamy |
pl |
dc.subject |
oddziaływanie reklamy na klienta |
pl |
dc.subject |
decyzje konsumenckie |
pl |
dc.subject |
perswazja w komunikatach reklamowych |
pl |
dc.subject |
manipulacja |
pl |
dc.subject |
firma "Nike" |
pl |
dc.subject |
badanie wpływu reklamy "Nike" |
pl |
dc.subject |
produkty markowe |
pl |
dc.title |
Wplyw reklam produktów markowych na studentów w Polsce w oparciu o reklamy firmy NIKE |
pl |
dc.title.alternative |
The influence of brand product advertisements on Polish students based on the NIKE advertising campaign |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |