dc.contributor.advisor |
Łyszczarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Kalisz Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-13T22:39:18Z |
|
dc.date.available |
2014-03-13T22:39:18Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6965 |
|
dc.description.abstract |
Promocja ta jest marketingowym oddziaływaniem na klienta i potencjalnego nabywcę. Dostarcza ona nabywcy informacji, argumentów, obietnic i zachęty skłaniających do kupowania oferowanych produktów i usług. Stwarza również przychylną opinię o przedsiębiorstwie. Stworzenie systemu promocji stanowi dla firmy poważne przedsięwzięcie, gdyż wymaga zróżnicowanego podejścia w zależności od rodzaju produktu, charakteru rynku i kategorii konsumenta. Dlatego system promocji zawiera wiele zmiennych komponentów, wśród których reklama, promocja sprzedaży i bezpośrednia sprzedaż osobista odgrywają główną rolę. Budowanie jakiegokolwiek systemu promocji musi umożliwić firmie uzyskanie informacji, które pozwalają jej udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: a) jaki jest najefektywniejszy sposób poinformowania rynku i konsumenta o zaletach produktu oferowanego przez firmę?; b) jak nakłonić konsumenta lub finalnego odbiorcę do jego zakupu?; c) dlaczego klienci nabywają towary konkurentów, a nie kupują produktów firmy?; d) jakie powinny być najwłaściwsze proporcje nakładów ponoszonych przez firmę na poszczególne komponenty systemu promocji?1Praca ma na celu odpowiedzieć na wyżej postawione pytania jak również rozwiązać problem skutecznego komunikowania się z klientem wykorzystują dostępne środki promocji w gorlickim sklepie Rossmann. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikacja z klientem |
pl |
dc.subject |
system komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
tworzenie przekazu promocji |
pl |
dc.subject |
instrumenty promocji |
pl |
dc.subject |
Rossmann |
pl |
dc.subject |
system promocji w firmie Rossmann |
pl |
dc.subject |
oferta Rossmanna |
pl |
dc.title |
Promocja jako instrument komunikacji z klientem na przykładzie drogerii Rossmann |
pl |
dc.title.alternative |
Promotion as an instrument of communication with a customer on the basis of Rossmann chain store |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |