Promocja jako instrument komunikacji z klientem na przykładzie drogerii Rossmann

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Kalisz Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-03-13T22:39:18Z
dc.date.available 2014-03-13T22:39:18Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6965
dc.description.abstract Promocja ta jest marketingowym oddziaływaniem na klienta i potencjalnego nabywcę. Dostarcza ona nabywcy informacji, argumentów, obietnic i zachęty skłaniających do kupowania oferowanych produktów i usług. Stwarza również przychylną opinię o przedsiębiorstwie. Stworzenie systemu promocji stanowi dla firmy poważne przedsięwzięcie, gdyż wymaga zróżnicowanego podejścia w zależności od rodzaju produktu, charakteru rynku i kategorii konsumenta. Dlatego system promocji zawiera wiele zmiennych komponentów, wśród których reklama, promocja sprzedaży i bezpośrednia sprzedaż osobista odgrywają główną rolę. Budowanie jakiegokolwiek systemu promocji musi umożliwić firmie uzyskanie informacji, które pozwalają jej udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: a) jaki jest najefektywniejszy sposób poinformowania rynku i konsumenta o zaletach produktu oferowanego przez firmę?; b) jak nakłonić konsumenta lub finalnego odbiorcę do jego zakupu?; c) dlaczego klienci nabywają towary konkurentów, a nie kupują produktów firmy?; d) jakie powinny być najwłaściwsze proporcje nakładów ponoszonych przez firmę na poszczególne komponenty systemu promocji?1Praca ma na celu odpowiedzieć na wyżej postawione pytania jak również rozwiązać problem skutecznego komunikowania się z klientem wykorzystują dostępne środki promocji w gorlickim sklepie Rossmann. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja z klientem pl
dc.subject system komunikacji marketingowej pl
dc.subject tworzenie przekazu promocji pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.subject Rossmann pl
dc.subject system promocji w firmie Rossmann pl
dc.subject oferta Rossmanna pl
dc.title Promocja jako instrument komunikacji z klientem na przykładzie drogerii Rossmann pl
dc.title.alternative Promotion as an instrument of communication with a customer on the basis of Rossmann chain store en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info