Metody budowania trwałych relacji konsumenckich z klientkami firmy Avon

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Rams, Joanna
dc.date.accessioned 2014-03-14T11:55:14Z
dc.date.available 2014-03-14T11:55:14Z
dc.date.issued 2012-07-09 13:46:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6985
dc.description.abstract Niniejsza praca zawiera analizę metod stosowanych przez konsultantki firmy Avon w budowaniu trwałych relacji konsumenckich z klientkami tej firmy. Praca składa się z trzech rozdziałów teoretycznych i jednego badawczego. W części badawczej wykorzystano ankietę jako metodę pozyskiwania danych, a narzędziem badawczym były dwa kwestionariusze ankiet. Kwestionariusz pierwszy był skierowany do konsultantek i zawierał 18 pytań, a drugi do klientek - 14 pytań. Celem badań było uzyskanie opinii konsultantek firmy Avon i klientek tej firmy na temat sposobów skutecznej komunikacji. Warunkują one długotrwałe relacje konsultantki z klientkami oraz poczucie satysfakcji ze wzajemnej współpracy. Na podstawie uzyskanych opinii respondentek ustalono, że dobrze dobrane metody komunikacji powodują zawiązywanie się trwałych relacji opartych na budowaniu bliskiej więzi. Okazało się również, że poziom odczuwanej satysfakcji klientów ma zasadniczy wpływ na trwałość relacji łączących ich z konsultantką. Po weryfikacji hipotez przedstawiono wnioski badawcze oraz wskazówki będące konkluzją z badań. pl
dc.description.abstract The aim of this thesis is the analysis of methods used by Avon consultants to establish consumer contact with female customers. The paper consists of three theoretical chapters. The last section is analytical. In the study part the survey was used as a means of collecting data. Two questionnaires served as a research tool. The first form given to consultants included 18 questions and the second one directed to customers included 14 questions. The aim of this research was to obtain opinions from consultants and clients of Avon about ways of successful communication. It appears that good interpersonal communication affects relationships between consultants and buyers. On the basis of the respondent’s opinions it was concluded that well chosen ways of communication lead to the establishment of close contact between sellers and customers. It becomes apparent that satisfied customer is more liable to maintain stable relation with consultants. The paper ends with the verification of hypotheses and presentation of study results. In the concluding remarks there are some directions formulated on the basis of research findings. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja pl
dc.subject marketing wielopoziomowy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject produkt markowy pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject argumentacja pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject relacje interpersonalne pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject communication pl
dc.subject brand product pl
dc.subject persuasion pl
dc.subject argumentation pl
dc.subject interpersonal relationships pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject multi-level marketing pl
dc.subject promotion pl
dc.subject personal selling pl
dc.title Metody budowania trwałych relacji konsumenckich z klientkami firmy Avon pl
dc.title.alternative Methods of establishing consumer contact between consultants and female customers of Avon Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-14T10:11:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info