Wykorzystanie elementów marketing-mix w przedsiębiorstwie LSI

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Lupa, Emilia
dc.date.accessioned 2014-03-15T11:42:41Z
dc.date.available 2014-03-15T11:42:41Z
dc.date.issued 2011-04-11 11:26:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7001
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy licencjackiej jest stworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem elementów marketing-mix dla firmy LSI, importera samochodów używanych z Włoch. W części teoretycznej podjęto próbę opisu polskiego rynku samochodów dostawczych i ciężarowych a także zawarto opis regulacji prawnych i podatkowych dotyczących handlu samochodami użytkowymi. Część ta zawiera także analizę zachowań rynku samochodów dostawczych i ciężarowych w latach 2006-20010 z uwzględnieniem różnic w transakcjach importowych przed i po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Część badawcza przedstawia koncepcję marketingu mix, którą następnie wykorzystano do przeprowadzenia studium przypadku przedsiębiorstwa LSI. Po prezentacji firmy oraz zbadaniu czterech podstawowych instrumentów decydujących o jej kondycji rynkowej: produktu, ceny, dystrybucji i reklamy dokonano całościowej analizy konkurencyjności firmy, która doprowadziła do wniosku, że podstawową strategią działania jest obecnie strategia produktu. Ostatnia część pracy obejmuje propozycję planu działania dla firmy LSI stworzoną w oparciu o przeprowadzoną wcześniej analizę jej konkurencyjności oraz prognozy specjalistów dotyczące rynku samochodów użytkowych. pl
dc.description.abstract The aim of the BA thesis is to create a marketing strategy with the use of marketing-mix for LSI company which imports second hand truck cars from Italy. The theoretical part is an attempt to depict Polish truck cars market. It also contains a description of legal and tax regulations concerning truck cars trade. This part also contains analysis of the truck cars market in Poland between 2006 and 2010 including the differences in import transactions before and after our accession to the European Union. The second part introduces the conception of marketing-mix and then a case study of LSI company in which the author analyses its trading activities with the use of mix-marketing method. Having presented LSI company and examining the four basic factors which influence each company’s position on the market: product, price, distribution and marketing the author makes an attempt to analyse the competitiveness of LSI company. The results indicate clearly that the basic strategy for LSI is product strategy. The last part of the BA thesis is a suggested plan of actions worked out on the basis of the previous analysis and business forecasts. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject samochody użytkowe pl
dc.subject import pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategia pl
dc.title Wykorzystanie elementów marketing-mix w przedsiębiorstwie LSI pl
dc.title.alternative The use of marketing-mix strategy in the LSI company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-14T11:39:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info