Strategia marketingowa na przykładzie "Uzdrowiska Krynica - Żegiestów" S.A. w obszarze wody mineralnej i leczniczej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Świderski Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-03-17T10:25:43Z
dc.date.available 2014-03-17T10:25:43Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7048
dc.description.abstract Przedsiębiorstwa w swojej działalności zawsze posługują się marketingiem. Może być to jednak marketing intuicyjny, chaotyczny, a może być również marketing planowy, uwzględniający specyfikę branży, samego przedsiębiorstwa i produktu przez nie oferowanego. Marketing chaotyczny może często przynieść więcej szkód niż efektów pozytywnych. Dlatego tak ważne jest, aby przedsiębiorstwa budowały strategię marketingową nie w oparciu o marzenia, lecz rzetelną analizę warunków działania. Podstawą formułowania strategii marketingowej powinna być dokładna analiza rynku, która dostarczy informacji o potrzebach i preferencjach klientów, sile konkurencyjnej firm działających w sektorze i pozostałych zmiennych charakterystycznych dla otoczenia rynkowego przedsiębiorstwa. Strategia marketingowa wytycza drogę działania przedsiębiorstwa na rynku. Dlatego tak ważne jest, aby była ona dostosowana do jego specyfiki i wymagań. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie koncepcji i metod analizy strategii marketingowej firmy oraz zastosowanie tych metod w celu analizy i oceny strategii marketingowej stosowanej przez przedsiębiorstwo „Uzdrowisko Krynica-Żegiestów” S.A w obszarze wody mineralnej i leczniczej, latach 2000-2004. Cele szczegółowe są następujące: zbadanie, czy „Uzdrowisko Krynica-Żegiestów” S.A. prowadzi działania mające na celu określenie rynku docelowego i dostosowanie cech produktu do jego wymagań; zbadanie, czy w przedsiębiorstwie monitoruje się zmiany zachodzące w sektorze w celu określenia struktury i zachowań konkurentów; zbadanie czy strategie marketingowe formułowane w obszarze kompozycji marketingowej są odpowiedzią na trendy zachodzące w otoczeniu; zbadanie czy i jaki wpływ na strategie marketingowe „Uzdrowiska Krynica-Żegiestów” S.A. mają strategie stosowane przez najbliższych konkurentów; • zbadanie jaki wpływ na strategie marketingowe ma specyfika branży, w której działa firma. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject metody analizy strategii marketingowych pl
dc.subject analiza kompozycji marketingowej pl
dc.subject analiza zróżnicowania i pozycjonowania oferty pl
dc.subject analiza strategii konkurencji pl
dc.subject analiza rynku i sektora wydobycia wody mineralnej w Polsce pl
dc.subject uzdrowiskowe rozlewnie wody mineralnej pl
dc.title Strategia marketingowa na przykładzie "Uzdrowiska Krynica - Żegiestów" S.A. w obszarze wody mineralnej i leczniczej pl
dc.title.alternative Marketing Strategy on the example of Krynica Health Resort Company in the field of Mineral and Therapeutic Water en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info