Analiza wizerunku marki BMW

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Bylica, Dominik
dc.date.accessioned 2014-03-24T10:36:10Z
dc.date.available 2014-03-24T10:36:10Z
dc.date.issued 2011-03-31 13:24:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7152
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane z zarządzaniem marką. Aby zrozumieć zarządzanie marką przybliżono pojęcia tożsamości, wizerunku oraz reputacji. Przybliżono charakterystykę wybranych strategii stosowanych w zarządzaniu oraz uwarunkowania efektywnego zarządzania. Rozdział drugi prezentuje wybrane zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku marki. Zostały przedstawione podstawowe zasady kształtowania marki, charakterystyka stosowanych metod, jak również źródła informacji i techniki jako podstawy badania wizerunku. Trzeci rozdział zawiera historię powstania firmy BMW, analizę tożsamości marki oraz zastosowanie najnowszej technologii. W trzecim rozdziale opisano wizerunek marki BMW wśród klientów, zaprezentowano stosowane narzędzia marketingu i reklamy przez koncern BMW w Polsce i na świecie. Rozdział czwarty to próba analizy działań firmy BMW w zakresie budowania wizerunku marki z wykorzystaniem ankiety internetowej. W pracy wykorzystano literaturę z zakresu zarządzania, reklamy oraz psychologii, a także publikacje z zakresu motoryzacji, marki i materiały szkoleniowe BMW. pl
dc.description.abstract The Master thesis includes set of issues related to brand image, specifically the BMW brand. In particular, the object of analysis is changing image of the BMW brand, and its perception by the public. The aim was to present the important role played by brand image for the company. Thesis presents the influence of the image of the product, analyzing the example of the BMW in the perception of potential customers. Research conducted by online survey helped to show how the BMW brand image has changed over the years. The steps that were undertaken by the company to improve the image of the BMW. The conclusions that can be drawn on the basis of analysis of online survey show us the BMW Group in a new light. The vast majority of respondents participating in the research, perceives BMW company in a very positive way. BMW brand is shown as a noble brand which brings satisfaction to customers' life. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject BMW pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject badanie internetowe pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject brand pl
dc.subject image pl
dc.subject internet research pl
dc.subject survey pl
dc.title Analiza wizerunku marki BMW pl
dc.title.alternative Analysis of the brand BMW pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-23T13:29:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info