Abstract:
Praca koncentruje się na zgłębieniu wiedzy na temat reklamy. Praca składa się z czterech rozdziałów. Jest zarazem omówieniem problematyki reklamy, pokazuje jej stronę teoretyczną oraz zawiera wyniki badań empirycznych. Rozdział pierwszy opisuje istotę, naukowe definicje, a także wybrane funkcje reklamy. Zawiera ciekawą genezę sięgającą do starożytności. W rozdziale tym ukazana jest również klasyfikacja form i środków przekazu oraz mierniki skuteczności reklamy. Rozdział drugi pokazuje ogrom i rozległość mediów. Jest charakterystyką każdego poszczególnego środka przekazu. Rozdział trzeci jest przedstawieniem przedsiębiorstwa, które powstało w ramach dotacji Unii Europejskiej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Zawiera opis powstania i rozwoju firmy, a także odbiorców firmy, sytuację i strategię konkurencyjną oraz formy komunikacji z rynkiem. Rozdział czwarty jest podsumowaniem tezy zawartej w temacie pracy. Pozwala odnieść się do funkcji reklamy w przedsiębiorstwie na podstawie przedsiębiorstwa jednoosobowego. W tym rozdziale znaleźć można ocenę efektywności wykorzystywanych form i środków reklamy.