dc.contributor.advisor |
Gwiżdż, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Pawlik Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-27T08:25:57Z |
|
dc.date.available |
2014-03-27T08:25:57Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7257 |
|
dc.description.abstract |
Marketing jest związany z procesami racjonalnego postępowania na rynku oraz odpowiada wyzwaniom współczesnej gospodarki rynkowej w tej dziedzinie. U podstaw marketingu znajduje się kreatywny sposób myślenia podmiotów gospodarczych i pozagospodarczych o nabywcach oraz ich potrzebach. Ten sposób myślenia jest z kolei podstawą świadomego wyboru takich kierunków postępowania, które umożliwiają celowe kojarzenie procesu zaspokajania potrzeb nabywców z efektywnym wykorzystywaniem dostępnych zasobów. Przedmiotem wyboru są metody, instrumenty i działania, które wespół tworzą metodyczną oraz instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu. Dążenie do wykorzystywania marketingu jest wyrazem tendencji do zwiększania stopnia racjonalności postępowania na rynku. Celem niniejszej pracy jest ukazanie narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez „Polskie Tatry” S.A. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing w gospodarce rynkowej |
pl |
dc.subject |
globalizacja |
pl |
dc.subject |
marketing usług |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
Polskie Tatry S.A. |
pl |
dc.subject |
kształtowanie oferty produktowej |
pl |
dc.subject |
system dystrybucji |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.title |
Wykorzystanie narzędzi marketingu mix w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego Polskie Tatry S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The use of marketing mix instruments in the tourist and recreation Enterprise Polskie Tatry S.A. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |