Analiza trafności strategii promocyjnej miasta Sosnowiec

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Wawrzeń, Adam
dc.date.accessioned 2014-03-27T10:15:53Z
dc.date.available 2014-03-27T10:15:53Z
dc.date.issued 2011-03-29 12:34:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7266
dc.description.abstract Praca magisterska obejmuje zagadnienia związane z budową strategii promocji jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Sosnowca. Celem pracy była analiza trafności wyboru priorytetów rozwojowych miasta, które w bardzo widoczny sposób rzutowały na końcowy kształt strategii promocji Sosnowca. W badaniach zastosowano metodę badania ankietowego mieszkańców miasta. Badania zostały przeprowadzone w dniach 10.02 - 16.02.2011 r. Przeprowadzone badania umożliwiły weryfikację postawionej hipotezy badawczej. Najważniejszym rezultatem przeprowadzonych badań był fakt zanegowania przez mieszkańców miasta pomysłów twórców strategii promocji miasta. Wnioski wyciągnięte na podstawie badań mówią jasno : według mieszkańców miasto Sosnowiec powinno skoncentrować swój rozwój w innych obszarach niż założyli twórcy strategii, a także promować inne elementy, którymi może się miasto Sosnowiec wyróżnić na tle konkurencji. Wyniki tych badań mogą stanowić niejako przestrogę dla twórców strategii bądź rozwoju jednostek samorządu terytorialnego, że należy częściej brać pod uwagę opinie mieszkańców. pl
dc.description.abstract Master's thesis covers issues related to the construction of a strategy of promoting local government as an example of the city of Sosnowiec. The aim of this study was to analyze the relevance of the choice of development priorities of the city, which in a very visible way to cast the final shape of the promotion strategy of Sosnowiec. In studies using the method of the survey city residents. The tests were conducted between 10th of February – 16th of 2011 r. The studies enabled the verification of the research hypothesis. The main result of the study was that by denying residents the creators of ideas, strategies to promote the city. Conclusions drawn from research are clear: according to the city of Sosnowiec residents should focus its development in areas other than established policy makers, and also encourage other elements, which can be divided city of Sosnowiec in the competition. The results of these studies may provide a warning to policy makers or development of local government units that must often take into account the views of residents. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject samorząd terytorialny pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject promocja miast pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject local government pl
dc.subject strategic analysis pl
dc.subject promotion of urban pl
dc.subject territorial marketing pl
dc.subject marketing research pl
dc.subject survey pl
dc.title Analiza trafności strategii promocyjnej miasta Sosnowiec pl
dc.title.alternative Analysis of the relevance of the promotional strategy of the city Sosnowiec pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-27T08:19:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info