Analiza strategii marketingowych na przykładzie VW Marszałek

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Woźniak Przemysław
dc.date.accessioned 2014-03-31T09:00:30Z
dc.date.available 2014-03-31T09:00:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7329
dc.description.abstract Istota marketingu wyraża się w tym, że przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje, ludzie kierują się w swym działaniu przede wszystkim przesłankami rynkowymi. Głównym weryfikatorem i podstawą podejmowania decyzji jest rynek i klient. Przedsiębiorstwo bada potrzeby i preferencje nabywców i dopiero na tej podstawie decyduje o wytwarzaniu danego produktu lub świadczeniu określonych usług.2Podstawowym warunkiem efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa na rynku jest opracowanie skutecznej strategii odpowiednio dopasowaną swoją do zmieniających się warunków rynkowych z uwzględnieniem elementów marketingu mix. Zestaw czterech zasadniczych elementów marketingu - mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja) umożliwia realizację założonych celów przedsiębiorstwa. Elementy te traktowane są jako zmienne decyzyjne, ponieważ każde przedsiębiorstwo może odmiennie kształtować ich wielkość. Celem niniejszej pracy jest systematyka działań marketingowych i próba ich analizy na przykładzie Volkswagen Marszałek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing w dzialalności przedsiębiorstw pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek samochodowy w Polsce pl
dc.subject pozycja przedsiębiorstwa Volkswagen Marszałek pl
dc.subject działania marketingowe firmy VM pl
dc.title Analiza strategii marketingowych na przykładzie VW Marszałek pl
dc.title.alternative Marketing strategy analysis – study of VW Marszalek company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info