dc.contributor.advisor |
Hadrian, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Kokoszka Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-02T11:45:04Z |
|
dc.date.available |
2014-04-02T11:45:04Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7378 |
|
dc.description.abstract |
Wprowadzanie nowego produktu na rynek jest zarazem ekscytującym jak i zniechęcającym zadaniem. Wiele z wprowadzonych na rynek nowych produktów ponosi porażkę, ponieważ dotarcie do klienta na rynku gdzie występuje wysoki poziom konkurencyjności jest trudnym zajęciem. Jednym z najważniejszych czynników uzyskania przewagi nad konkurencją jest umiejętność efektywnego, jaki i sprawnego wprowadzenia produktu, możliwe jest to między innymi dzięki wykorzystaniu dostępnych innowacji technicznych, Internetu, posiadania nowatorskich pomysłów oraz zbadania opinii klientów. Zastępowanie dotychczasowych produktów nowymi jest niezbędne nie tylko dla utrzymania sprzedaży, ale zwłaszcza po to by rozwój techniczny cały czas dążył do przodu. Na współczesnym rynku, bowiem jedynie innowacje mogą prowadzić do uzyskania przewagi nad konkurencją. Celem poniższej pracy jest przedstawienie różnych czynników wpływających na wprowadzenie nowego produktu na rynek na podstawie paliwa BP Ultimate. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
nowy produkt |
pl |
dc.subject |
usługi |
pl |
dc.subject |
cykl życia produktu |
pl |
dc.subject |
wprowadzenie produktu na rynek |
pl |
dc.subject |
wzrost sprzedaży produktu |
pl |
dc.subject |
faza dojrzałości produktu |
pl |
dc.subject |
faza spadku sprzedaży |
pl |
dc.subject |
planowanie nowego produktu |
pl |
dc.subject |
analiza marketingowa |
pl |
dc.subject |
testowanie rynków |
pl |
dc.subject |
komercjalizacja |
pl |
dc.subject |
rynek docelowy |
pl |
dc.subject |
British Petrol (BP) w Polsce |
pl |
dc.subject |
rynek paliw |
pl |
dc.title |
Wprowadzanie na rynek nowego produktu na podstawie paliwa BP Ultimate |
pl |
dc.title.alternative |
The launch of a new product on the basis of the BP Ultimate fuel |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |