Rozwój zawodowy nauczycieli podstawą wzrostu jakości ich pracy. Na przykładzie Zespołu Szkół Katolickich w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Gródek Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-04-02T12:16:21Z
dc.date.available 2014-04-02T12:16:21Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7381
dc.description.abstract Nowa, zreformowana szkoła stawia przed nauczycielami coraz wyższe wymagania, które muszą być dostosowane do potrzeb XXI wieku. Drogą do nowoczesnej, stale rozwijającej się szkoły jest nieustanne ustawiczne kształcenie nauczycieli. Bowiem, to od nauczycieli w dużej mierze zależy sukces szkoły. W ciągu ostatnich kilkunastu lat doskonalenie zawodowe nauczycieli przeszło zasadnicze zmiany. Ciągle wzrastająca liczba problemów i zmiany, jakie zachodzą w środowisku, społeczeństwie i gospodarce sprawiają, że zachodzi potrzeba radzenia sobie z nowymi sytuacjami i zjawiskami w środowisku szkolnym. Celem pracy jest próba określenia związku pomiędzy wykształceniem, dokształceniem i doskonaleniem zawodowym w pracy dydaktyczno – wychowawczej, a wzrostem jakości pracy, w ciągle zmieniających się warunkach. W niniejszej pracy ustalono następujący główny problem badawczy: W jakich formach kształcenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego, biorą udział nauczyciele Zespołu Szkół Katolickich w Nowym Sączu i czy wpływają one na jakość ich pracy? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject edukacja w Polsce pl
dc.subject struktura kształcenia pl
dc.subject system oświatowy pl
dc.subject zarządzanie szkołami i placówkami pl
dc.subject jakość w edukacji pl
dc.subject wymogi kwalifikacyjne nauczycieli pl
dc.subject awans zawodowy pl
dc.subject dokształcanie i doskonalenie nauczycieli pl
dc.title Rozwój zawodowy nauczycieli podstawą wzrostu jakości ich pracy. Na przykładzie Zespołu Szkół Katolickich w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The professional development of teachers as a base of quality growth of their working space. On the example of Independent Catholic Day-School in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info