Zachowania konsumentek wobec reklamy prasowej perfum markowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Gola, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-04-03T07:04:29Z
dc.date.available 2014-04-03T07:04:29Z
dc.date.issued 2011-03-30 12:58:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7386
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska zawiera analizę postaw i zachowań kobiet wobec reklamy markowych perfum zamieszczanej w prasie. Obszar merytoryczny pracy obejmuje analizę rodzajów reklam według przyjętych kryteriów oraz ukazuje specyfikę reklamy prasowej. Jednocześnie ukazane zostały możliwości reklamy prasowej w komunikowaniu się z konsumentkami. Metodologia badań skupiła się nakreśleniu problemu, celów i hipotez. Pierwsza z nich twierdzi, że kobiety preferują perfumy markowe i są skłonne do sprawdzania jakości nowych marek oraz zmiany perfum co pewien czas. Druga zaś ma na celu zweryfikowanie, czy kobiety są zainteresowane reklamą prasową, która skłania je do zakupu konkretnego produktu. Badania przeprowadzono metodą ankietową, posługując się kwestionariuszem jako narzędziem badawczym. Podmiotami badawczymi były młode kobiety wyróżniające się wiekiem, wykształceniem oraz sytuacją materialną. W rezultacie badań sformułowano wnioski dotyczące tego, w jakich okolicznościach reklama prasowa perfum markowych jest skuteczna i skupia uwagę czytelniczek. pl
dc.description.abstract This thesis analyze the behavior of female consumer towards press advertising of branded perfumes. The theoretical part includes analysis of advertising types, as well as demonstrates the specificity of press advertising. Also described, are the possibilities of press advertising in communicating with female consumers. The methodology studies are focused on outlining the relevant problem, goals and hypotheses. First hypothesis claim that women prefer brand-name perfumes, that they are willing to test new brands and change fragrance from time to time. The second hypothesis sais that women are curious and interested in press advertising, when it leads them to purchasing a specific offer. The study was conducted by a survey, using the questionnaire as a research tool. The respondents were women in difference of age, education and material situation. As a result, conclusions are worded with guidance and directions to the most effective ads of branded perfumes. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.subject marka pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject reklama kobieca pl
dc.subject contemporary marketing pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject marketing communications pl
dc.subject press advertising pl
dc.subject brand pl
dc.subject consumer behavior pl
dc.subject marketing to women pl
dc.title Zachowania konsumentek wobec reklamy prasowej perfum markowych pl
dc.title.alternative The behaviour of female consumers to press advertising of branded perfumes pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-04-02T11:12:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info