dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Wąsowicz Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-12T21:04:48Z |
|
dc.date.available |
2014-05-12T21:04:48Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
pl |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7630 |
|
dc.description.abstract |
Aby zrozumieć poznawcze funkcje i wpływ reklam na zachowania i postawy młodych konsumentów warto sięgnąć do psychologicznej koncepcji człowieka zwanej poznawczą. Podejście poznawcze jest jednym z najbardziej znaczących nurtów współczesnej psychologii, nurtem, który zapoczątkował rozkwit prac badawczych nad złożonym działaniem umysłu. Najważniejszym osiągnięciem w podejściu poznawczym jest fakt, iż interpretacja i spostrzeżenie każdego konsumenta wpływa na to, co on robi i odczuwa. Koncepcja poznawcza ma swoje zastosowanie przy wyjaśnianiu mechanizmów wpływu mediów na motywację i odbiór komunikatów perswazyjnych przez odbiorców. Służy ona nie tylko wyjaśnianiu i przekonywaniu, ale także doskonaleniu różnorodnych technik wywierania wpływu na odbiorców, które są stosowane w przekazie reklamowym. Niniejsza praca stanowi próbę poszerzenia i usystematyzowania wiedzy na temat funkcji poznawczych reklamy. Przedmiotem zainteresowania autorki będą przede wszystkim percepcje, wiedza, pamięć, emocje oraz postawy i zachowania młodych konsumentów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
psychologia poznawcza |
pl |
dc.subject |
psychologia reklamy |
pl |
dc.subject |
postawy i zachowania konsumenckie |
pl |
dc.subject |
kognitywne funkcje reklamy |
pl |
dc.subject |
wywieranie wpływu na odbiorcę |
pl |
dc.subject |
tworzenie przekazu reklamowego |
pl |
dc.title |
Funkcje poznawcze reklamy i jej wpływ na młodych konsumentów. Analiza na gruncie psychologii poznawczej |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |