dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Bulanda Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-13T12:40:58Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T12:40:58Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
pl |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7639 |
|
dc.description.abstract |
W szybko zmieniającym się świecie i w dobie silnej walki konkurencyjnej funkcjonowanie przedsiębiorstw wymaga przemyślanych i zaplanowanych działań. Firmy pragnące iść naprzód muszą się stale rozwijać, ponieważ stanie w miejscu skazuje je na porażkę. Przedmiotem niniejszej pracy jest właśnie rozwój przedsiębiorstwa, a dokładniej proces tworzenia strategii rozwoju małej firmy. Posiadanie i realizowanie dobrze przygotowanej strategii rozwoju pozwala przedsiębiorstwom realizować podstawowe założenia ich istnienia, pomaga reagować na pojawiające się zmiany, przystosowywać się do nowych warunków i spełniać oczekiwania i wymagania ze strony rynku. W pracy przedstawiłam charakterystykę rozwoju oraz strategii, metody analizy strategicznej, jak również wskazałam problemy zarządcze związane z funkcjonowaniem małego przedsiębiorstwa. Teza pracy: Kierunek rozwoju musi być poprzedzony analizą warunków zewnętrznych i wewnętrznych małej firmy. Hipotezy: Czy strategia produktu należy do wiodących czynników wskazujących na wybór kierunków rozwoju? Czy należy rozważyć wszystkie opcje strategii rozwoju wynikające z analizy SWOT? Celem pracy jest wskazanie najwłaściwszego kierunku rozwoju małego przedsiębiorstwa i wybór strategii opartej o analizę zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych czynników oddziałujących na firmę. Otrzymane wyniki stanowią podstawę oceny aktualnej sytuacji firmy Neo Cosmetics oraz punkt wyjścia do dalszych działań rozwojowych uwzględniających wszystkie aspekty wymagające usprawnienia lub zmiany, prowadzące do przyjęcia i realizacji wybranej strategii. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
strategie przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
zarządzanie firmą |
pl |
dc.subject |
mala firma handlowa |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo handlowe |
pl |
dc.subject |
organizacja w przedsiębiorstwie |
pl |
dc.subject |
motywowanie |
pl |
dc.subject |
kontrolowanie |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
F.H.U.Neo Cosmetics |
pl |
dc.title |
Wybór kierunków rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykladzie F.H.U. NEO Cosmetics w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
Choosing directions of development of small business on the example of F.H.U. NEO Cosmetics from Nowy Sącz |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |