Wybór kierunków rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykladzie F.H.U. NEO Cosmetics w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Bulanda Joanna
dc.date.accessioned 2014-05-13T12:40:58Z
dc.date.available 2014-05-13T12:40:58Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7639
dc.description.abstract W szybko zmieniającym się świecie i w dobie silnej walki konkurencyjnej funkcjonowanie przedsiębiorstw wymaga przemyślanych i zaplanowanych działań. Firmy pragnące iść naprzód muszą się stale rozwijać, ponieważ stanie w miejscu skazuje je na porażkę. Przedmiotem niniejszej pracy jest właśnie rozwój przedsiębiorstwa, a dokładniej proces tworzenia strategii rozwoju małej firmy. Posiadanie i realizowanie dobrze przygotowanej strategii rozwoju pozwala przedsiębiorstwom realizować podstawowe założenia ich istnienia, pomaga reagować na pojawiające się zmiany, przystosowywać się do nowych warunków i spełniać oczekiwania i wymagania ze strony rynku. W pracy przedstawiłam charakterystykę rozwoju oraz strategii, metody analizy strategicznej, jak również wskazałam problemy zarządcze związane z funkcjonowaniem małego przedsiębiorstwa. Teza pracy: Kierunek rozwoju musi być poprzedzony analizą warunków zewnętrznych i wewnętrznych małej firmy. Hipotezy: Czy strategia produktu należy do wiodących czynników wskazujących na wybór kierunków rozwoju? Czy należy rozważyć wszystkie opcje strategii rozwoju wynikające z analizy SWOT? Celem pracy jest wskazanie najwłaściwszego kierunku rozwoju małego przedsiębiorstwa i wybór strategii opartej o analizę zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych czynników oddziałujących na firmę. Otrzymane wyniki stanowią podstawę oceny aktualnej sytuacji firmy Neo Cosmetics oraz punkt wyjścia do dalszych działań rozwojowych uwzględniających wszystkie aspekty wymagające usprawnienia lub zmiany, prowadzące do przyjęcia i realizacji wybranej strategii. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategie przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie firmą pl
dc.subject mala firma handlowa pl
dc.subject przedsiębiorstwo handlowe pl
dc.subject organizacja w przedsiębiorstwie pl
dc.subject motywowanie pl
dc.subject kontrolowanie pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject F.H.U.Neo Cosmetics pl
dc.title Wybór kierunków rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykladzie F.H.U. NEO Cosmetics w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Choosing directions of development of small business on the example of F.H.U. NEO Cosmetics from Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info