Działalność małych i średnich firm w ramach koncepcji marketingu - mix, na przykładzie firmy "Eko-Struś"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-04-14 08:09:38

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest ukazanie potencjału i możliwości produkcji i sprzedaży ekologicznych produktów żywnościowych wytwarzanych przez firmę ,,Eko-Struś”. Aby zrealizować ten cel, w pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jaką rolę odgrywają mikroprzedsiębiorstwa w gospodarce narodowej? Z jakimi problemami muszą się borykać? Jaka jest rola marketingu w przedsiębiorstwie? W jaki sposób przedsiębiorstwo oddziałuje za pomocą instrumentów marketingu mix na otoczenie i konsumentów? Jaka jest funkcja promocji sprzedaży i jaki jest jej zakres? Jakie znaczenie dla zdrowia ma produkcja ekologicznej żywności? Pracę kończy podsumowanie dotyczące roli MSP w gospodarce narodowej oraz roli, jaką odgrywają MSP w gospodarce europejskiej. Literatura na podstawie której napisano pracę obejmuje zarówno pozycje książkowe, artykuły z czasopism informacje zamieszczone w internecie, w tym raport PARP o stanie MSP w Polsce.

Opis

Słowa kluczowe

produkt, sprzedaż, żywność, produkt ekologiczny

Cytowanie