dc.description.abstract |
Celem pracy jest ukazanie potencjału i możliwości produkcji i sprzedaży ekologicznych
produktów żywnościowych wytwarzanych przez firmę ,,Eko-Struś”. Aby zrealizować ten cel,
w pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jaką rolę odgrywają
mikroprzedsiębiorstwa w gospodarce narodowej? Z jakimi problemami muszą się borykać? Jaka
jest rola marketingu w przedsiębiorstwie? W jaki sposób przedsiębiorstwo oddziałuje za
pomocą instrumentów marketingu mix na otoczenie i konsumentów? Jaka jest funkcja promocji
sprzedaży i jaki jest jej zakres? Jakie znaczenie dla zdrowia ma produkcja ekologicznej
żywności?
Pracę kończy podsumowanie dotyczące roli MSP w gospodarce narodowej oraz roli, jaką
odgrywają MSP w gospodarce europejskiej. Literatura na podstawie której napisano pracę
obejmuje zarówno pozycje książkowe, artykuły z czasopism informacje zamieszczone w
internecie, w tym raport PARP o stanie MSP w Polsce. |
pl |