CRM - System do zarządzania relacjami z klientami

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Smaga, Leszek
dc.date.accessioned 2014-05-15T09:47:23Z
dc.date.available 2014-05-15T09:47:23Z
dc.date.issued 2011-03-24 17:18:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7668
dc.description.abstract W swojej pracy inżynierskiej chciałbym przybliżyć możliwości systemów CRM i przedstawić ich działanie na przykładzie systemu CRM dla firmy konsultingowej napisanego w obiektowym PHP przy użyciu bazy danych MySQL i serwera Apache w celu zwiększenia dostępności systemu i obniżenia kosztów instalacji. System dostępny za pośrednictwem Internetu jest bardzo wydajny i dostępny dla wszystkich, którzy są podłączeni do sieci. Praca zawiera opis wszystkich dostępnych modułów w systemie, podstawowe dane konfiguracyjne i opis bazy danych wraz z jej schematem i relacjami. Dokładnie przedstawiono, jak można wykorzystywać dostępne opcje i jakie są różnice między użytkownikami standardowymi, administratorami i użytkownikami z prawami super. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject system CRM pl
dc.subject internet pl
dc.subject dostępność systemu pl
dc.title CRM - System do zarządzania relacjami z klientami pl
dc.title.alternative CRM - Customer Relationship Management pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-04-22T13:21:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info