Analiza porównawcza działalności biur nieruchomości w Bochni

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Kostuch, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-05-19T11:42:05Z
dc.date.available 2014-05-19T11:42:05Z
dc.date.issued 2011-03-19 12:39:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7708
dc.description.abstract Celem badań zawartych w niniejszej pracy, było porównanie i wyłonienie najbardziej konkurencyjnego biura nieruchomości prowadzącego działalność w okresie od 2009 roku do 2010 roku na terenie powiatu bocheńskiego. Podjęto próbę zdiagnozowania rynku nieruchomości, przybliżono specyfikę wykonywanych usług w tym obszarze oraz przedstawiono motywy, jakimi kierują się podmioty tego sektora. Przedstawiono również kryteria jakimi sugerują się osoby korzystające z usług bocheńskich biur nieruchomości. Główna hipoteza pracy zawiera się w założeniu, iż sukces biur nieruchomości w powiecie bocheńskim wyraża się w doświadczeniu i profesjonalizmie, prowadzącym do zawarcia transakcji pomiędzy decydentami. Badania przeprowadzone zostały na podstawie danych udzielonych od kierowników i pośredników bocheńskich biur nieruchomości oraz informacji uzyskanych od klientów korzystających z usług agencji pośredniczących w obrocie nieruchomościami. Zakres badań, obejmował przeprowadzenie analizy porównawczej działalności biur nieruchomości w powiecie bocheńskim. Zastosowano w tym celu metodę kluczowych czynników sukcesu. Wyniki badań pozwalają ocenić działalność biur nieruchomości prowadzonych w Bochni, sklasyfikować pod względem konkurencyjności i wyłonić najbardziej konkurencyjne biuro zajmujące się świadczeniem usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Prezentowana praca obejmuje swym zakresem zagadnienia, dotyczące pozycji konkurencyjnej sektora biur nieruchomości. Z przeprowadzonej analizy wynika, iż badane małe przedsiębiorstwa muszą wkładać duży wysiłek w tworzeniu swojej tożsamości, poprzez m.in. zdobywanie licencji zawodowych, certyfikatów, dyplomów z odbytych szkoleń. Niezbędne w budowaniu pozycji konkurencyjnej tego sektora jest odpowiednia reklama i marketing. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencyjność przedsiębiorstwa pl
dc.subject obrót nieruchomościami pl
dc.subject gospodarka nieruchomościami pl
dc.subject agencje nieruchomości pl
dc.title Analiza porównawcza działalności biur nieruchomości w Bochni pl
dc.title.alternative Comparative analysis of real estate agencies in Bochnia pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-05-15T12:38:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info