Strategia marketingowa w budowaniu przewagi konkurencyjnej instytucji finansowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Larwa, Paweł
dc.date.accessioned 2014-05-20T08:45:54Z
dc.date.available 2014-05-20T08:45:54Z
dc.date.issued 2011-03-18 09:56:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7711
dc.description.abstract Pracę poświęcono tematowi dotyczącemu budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku instytucji finansowych. Badania, których celem jest określenie znaczenia oraz roli strategii marketingowej w budowaniu przewagi na rynku instytucji finansowych zostały przeprowadzone na próbie 100 respondentów przy pomocy ankiety internetowej, za pośrednictwem portali społecznościowych tj. Facebook, Nasza-Klasa, Goldenline. Finalnie dobór respondentów miał charakter celowy a metodą badawczą wykorzystaną w badaniu była ankieta. Na podstawie przeprowadzonych badań można wysnuć kilka istotnych wniosków. Po pierwsze elementy marketingu mix, tj. produkt, cena, promocja, dystrybucja, personel, procesy czy obsługa klienta to kluczowe elementy z punktu widzenia budowania przewagi konkurencyjnej na rynku instytucji finansowych. Po drugie by zbudować przewagę konkurencyjną instytucje powinny zwrócić uwagę na zakres i jakość koordynacji działań marketingowych. Po trzecie, banki poszukując źródeł przewagi konkurencyjnej, powinny zwrócić uwagę na poziom zadowolenia klientów z usług finansowych. pl
dc.description.abstract The work has been devoted to a particular subject pertaining to building competitive advantage in the market for financial institutions. Research, whose purpose is to define the meaning and the role of marketing strategy in building advantages on the market of financial institutions have been carried out on a sample of 100 respondents through the survey website through social networking portals, i.e. Facebook, Our-Class Goldenline. Stores the selection of respondents had the nature of the special and the test method used in the survey was a survey. On the basis of studies could be deduced a number of important applications. After the first elements of the marketing mix, i.e. product, price, promotion, distribution, personnel, processes and customer service are key elements from the viewpoint of building competitive advantage in the market for financial institutions. Secondly, to build a competitive institutions should pay attention to the scope and quality of coordination of marketing activities. Thirdly, banks seeking sources of competitive advantage, should pay attention to the level of customer satisfaction with financial services. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject instytucje finansowe pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject źródła przewagi pl
dc.title Strategia marketingowa w budowaniu przewagi konkurencyjnej instytucji finansowych pl
dc.title.alternative Marketing strategy in building competitive advantage for financial institutions pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-05-19T11:35:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info