Abstract:
Przedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie istoty zarządzania logistycznego systemem dystrybucji w branży turystycznej. Badania dokonałam na podstawie zapoznania się z rynkiem usług turystycznych i działających na nim rodzajów kanałów dystrybucji. Celem pracy była interpretacja działań logistycznych za pomocą kanałów dystrybucji pośrednich i bezpośrednich w usługach hotelarskich oraz zwrócenie uwagi na nowoczesne kanały dystrybucji za pomocą Internetu, które zaczynają wypierać metody tradycyjne sprzedaży usług. Materiały do pracy zgromadzone zostały na podstawie literatury przedmiotu, czasopism oraz przeprowadzenia wtórnych badań rynku turystycznego. Wyniki przedstawiłam za pomocą rysunków i tabel, gdzie ukazałam jak ważną rolę odgrywają kanały dystrybucji na rynku usług, a szczególnie w branży turystycznej, która ciągle rozwija się i pozwala przedsiębiorcom osiągać zyski i oferować nowe miejsca pracy.