Psychologiczne aspekty reklamy i ich rola w wyborze produktu przez klienta na przykładzie reklam alkoholi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Więcław, Mateusz
dc.date.accessioned 2014-06-04T06:06:35Z
dc.date.available 2014-06-04T06:06:35Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7756
dc.description.abstract Niniejszą pracę poświęcono problematyce psychologicznych aspektów reklamy. Reklamy w różny sposób docierają do swoich odbiorców. Na poszczególnych ludzi inaczej działają te same komunikaty. Celem mojej pracy będzie ukazanie mechanizmów oddziaływania reklamy na psychikę człowieka przekładającą się na decyzje wyboru produktu, jakich on dokonuje. W pierwszym rozdziale pracy chciałbym skoncentrować się na charakterystyce przekazu reklamowego, określić jego cele, rodzaje, jak również przedstawić sposób jego spostrzegania przez konsumenta. Efektywność komunikatu uzależniona jest od stopnia nasilenia określonych czynników. Przedstawienie tych elementów będzie podstawowym założeniem rozdziału drugiego. W rozdziale tym zawarty jest również dyskusyjny charakter reklam alkoholi jak również problemy, które związane są z nadużywaniem alkoholu. Przedmiotem rozdziału trzeciego są emocje. Zostaną tu poruszone kwestie związane z wpływem przekazów emocjonalnych w konfrontacji z racjonalnymi na skuteczność reklamy. Bardzo ważną rzeczą jest zrozumienie potrzeb psychicznych określonych nabywców. To, w jakim stopniu uwzględnianie potrzeb odbiorców jest w stanie ich zainteresować i wzbudzić pragnienie posiadania produktu opisane jest w rozdziale czwartym. Rozdział piąty stanowią przeprowadzone przeze mnie badania na temat psychologicznych determinantów budowania skutecznych reklam alkoholi z ukazaniem siły wpływu poszczególnych elementów. Praca napisana została w oparciu o literaturę z zakresu psychologii reklamy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.title Psychologiczne aspekty reklamy i ich rola w wyborze produktu przez klienta na przykładzie reklam alkoholi pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info