Działalność marketingowa w praktyce na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjnego OKNOPLUS Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Magdalena, Dołhasz
dc.contributor.author Wolińska, Sylwia
dc.date.accessioned 2014-06-10T11:38:48Z
dc.date.available 2014-06-10T11:38:48Z
dc.date.issued 2004 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7770
dc.description.abstract Celem pracy była identyfikacja i analiza elementów strategii marketingowej firmy działającej na ryku dóbr przemysłowych na przykładzie P.P.OKNOPLUS Sp. z o.o. producenta okien PCV. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy marketingu, m.in. jego istoty i struktury oraz zasad i reguł. Zawiera także dokładny opis wszystkich elementów marketing-mix, czyli produktu, ceny, dystrybucji i promocji oraz znaczenie jakie ma marketing dla firmy i klienta. Drugi rozdział to opis strategii marketingowej. Opisane zostały tutaj pojęcie, rodzaje oraz uwarunkowania strategii przedsiębiorstwa. Trzeci rozdział zawiera opis rynku okien PCV w Polsce zarówno od strony podaży jak i popytu. Czwarty rozdział dotyczy firmy na przykładzie której opisywana została działalność marketingowa, czyli P.P. OKNOPLUS Sp. z o.o. z Krakowa-Libertowa producenta stolarki z PCV. Opisana została jej historia i rozwój firmy, a także otoczenie firmy z którym bardzo się liczy, gdyż to od niego zależy jej istnienie na rynku. Opracowana analiza SWOT ukazuje natomiast atuty i słabości firm. Piąty rozdział dotyczy działalności marketingowej P.P. OKNOPLUS Sp. z o.o. Opisane w nim zostały działy zajmujące się marketingiem, zadania które wykonują i sposób ich realizacji. Zawiera także instrumenty wykorzystywane przez firmę dotyczące elementów marketing-mix, i skuteczność oddziaływania ich na nabywców. Ważnym elementem jest także przyjęta strategia marketingowa oraz kierunki rozwoju w przyszłości. Praca powstała w oparciu o najnowszą literaturę przedmiotu, a także informacje zdobyte w trakcie rozmów z przedstawicielami działu marketingu P.P. OKNOPLUS Sp. z o.o. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject otoczenie przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Działalność marketingowa w praktyce na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjnego OKNOPLUS Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info