Szanse i bariery rozwojowe e-learningu w Polsce na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Saczu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Krząstek, Joanna
dc.date.accessioned 2014-06-10T11:40:29Z
dc.date.available 2014-06-10T11:40:29Z
dc.date.issued 2004 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7774
dc.description.abstract Celem pracy jest wskazanie szans i barier rozwojowych e-learningu, wobec wzrastającego znaczenia wiedzy. Choć zastosowanie tej formy jest jeszcze rozwiązaniem mało powszechnym to jednak jest ono postrzegane jako perspektywiczna inwestycja. Z tych też względów element ten pojawił się w ofercie WSB-NLU będącej przedmiotem rozdziału trzeciego. Uczelnia ta jako instytucja, przywiązująca duże znaczenie zarówno do przekazu informacji jak i jej odbioru, jest szczególnie otwarta na zastosowanie nowych technologii, których wykorzystanie pozwala na utrzymanie wysokiej pozycji konkurencyjnej. Nowa wartość informacji i wiedzy została przedstawiona w rozdziale pierwszym. Dodatkowo uwzględniono szczególne znaczenie Internetu, jako technologii pośredniczącej w procesach wymiany informacji i komunikacji. Drugi rozdział przedstawia edukację jako element niezbędny i pośredniczący w zdobywaniu cennych wiadomości i umiejętności. Warunkiem nowego procesu kształcenia jest spełnienie przez instytucje edukacyjne wymogu elastyczności, która wynika z faktu iż dokształcanie staje się nieodzownym elementem życia każdej jednostki, bez względu na wiek. Elastyczność ma umożliwić jednoczesne połączenie edukacji z życiem zawodowym i prywatnym. Rozwiązaniem, szerzej opisanym w rozdziale drugim jest e-learning. Zastosowanie nauczania na odległość przedstawiono, jako sposób na przełamanie ograniczeń miejsca i czasu, a tym samym dające możliwość wyrównania szans w dostępie do edukacji dla całej społeczności, a w szczególności dla tych, którzy mieli do tej pory utrudniony dostęp do niej pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject informacja pl
dc.subject Internet pl
dc.subject kształcenie ustawiczne pl
dc.subject edukacja pl
dc.subject nowe technologie pl
dc.subject społeczeństwo informacyjne pl
dc.title Szanse i bariery rozwojowe e-learningu w Polsce na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Saczu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info