dc.contributor.advisor |
Rutkowski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Wystarczyk, Przemysław |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-15T13:29:45Z |
|
dc.date.available |
2014-06-15T13:29:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-03-11 10:18:23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7795 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca magisterska dotyczy efektywnego merchandisingu produktów typu
FMCG, jakimi są sery, na przykładzie firmy Hochland Polska. Celem badań marketingowych, zawartych w pracy, było ustalenie jednolitej, unikatowej strategii merchandisingowej dla
produktów Hochland Polska. Badania przeprowadzono za pomocą metody badawczej
eksperymentu badawczego. Podmiotami badawczymi były największe koncerny handlowe w Polsce. W rezultacie wyodrębniono ilościowe i jakościowe standardy merchandisingowe, na których została oparta strategia merchandisingowa firmy Hochland Polska. Celem strategii
jest wprowadzenie ilościowych i jakościowych standardów merchandisingowych we
wszystkich możliwych marketingowych kanałach dotarcia do klienta, w stopniu
umożliwiającym ich realizację. Całość działań przełoży się na maksymalizację obrotów
wszystkich podmiotów znajdujących się w marketingowych kanałach dotarcia do klienta. |
pl |
dc.description.abstract |
Master of Arts dissertation was written to show effective way to introduce
merchandising of cheeses, based on Hochland company. The main purpose of marketing
research contained in M.A. dissertation, is to establish unique merchandising strategy for
Hochland company products. The research was made with method based on experiment. In
result, merchandising strategy of Hochland was built on quantitative and qualitative factors.
The main purpose of introducing merchandising strategy, is to establish contacts with all final
recipients of the company. Completeness activity will have a huge impact on maximizing
profits all of the companies gathered in marketing channel. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
merchandising |
pl |
dc.subject |
zarządzanie kategorią |
pl |
dc.subject |
efektywność merchandisingu |
pl |
dc.subject |
kanały marketingowe |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
produkt |
pl |
dc.subject |
ekspozycja |
pl |
dc.subject |
cena |
pl |
dc.subject |
zarządzanie spółką |
pl |
dc.subject |
merchandising |
pl |
dc.subject |
category management |
pl |
dc.subject |
merchandising effectiveness |
pl |
dc.subject |
marketing channels |
pl |
dc.subject |
distribution |
pl |
dc.subject |
product |
pl |
dc.subject |
price |
pl |
dc.subject |
shelf-management |
pl |
dc.title |
Efektywny merchandising produktów FMCG na przykładzie serów Hochland Polska |
pl |
dc.title.alternative |
Effective merchandising of FMCG products based on Hochland cheeses |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-06-10T08:09:44Z |
|