Obecnie wiele firm staje przed koniecznością nieustannego ulepszania swoich produktów i wprowadzania zmian w swojej działalności. Coraz więcej pracodawców poszukuje więc pracowników kreatywnych, twórczych którzy nie boją się myśleć inaczej niż inni i szukają niekonwencjonalnych rozwiązań. Zdolność twórczego myślenia stanowi dla firmy ogromną wartość dla jej przyszłego rozwoju. Na potrzeby niniejszej pracy zostały przeprowadzone wśród pracowników badanej firmy testy kreatywności. Każdy z badanych otrzymał do rozwiązania 4 różne testy na twórcze myślenie. Badanie miało na celu nie tyle ocenić poziom inteligencji każdego z pracowników, a raczej przeanalizować w jakim stopniu każdy z pracowników potrafi myśleć poza schematami i rozwiązywać nietypowe problemy. Wyniki z przeprowadzonego badania były bardzo istotne, ponieważ w dzisiejszych czasach wszyscy mają dostęp do surowców czy informacji, jednak nie każdy człowiek potrafi tę wiedzę w pełni wykorzystać i stworzyć coś unikalnego, stworzyć wyjątkową markę. Dokonując analizy danych całościowych nasuwa się wniosek, że twórcze myślenie nie przychodzi samo, trzeba wyćwiczyć takie myślenie, stworzyć dogodnie warunki pracownikom do twórczego działania oraz nieustannie ich motywować.
Today, many companies are facing a continuous improvement of its products and to make changes in your business. More and more employers are looking for employees so creative, creative who are not afraid to think differently than others and are looking for unconventional solutions. The ability of creative thinking is a tremendous value for the company for its future development. For the purposes of this study were conducted among employees of the audited company's tests of creativity. Each subject received to solve 4 different tests on creative thinking. The study was intended not so much as to assess the level of intelligence of each employee but rather to examine the extent to which each employee is able to think outside the box and solve unusual problems. The results of the audit were very important because nowadays everyone has access to raw materials or information, but not every man can this knowledge be fully exploited and create something unique, to create a unique brand. When analyzing the data overall conclusion is that creative thinking does not come much, you have to train such thinking, to create a conveniently conditions for employees to act creatively and continually motivate them.