Struktura psychograficzna konsumenta jako determinanta percepcji przekazu reklamowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Ruchała, Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-06-16T10:55:47Z
dc.date.available 2014-06-16T10:55:47Z
dc.date.issued 2011-03-11 10:25:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7805
dc.description.abstract W poniższej pracy dokonano analizy elementów składowych struktury psychograficznej oraz ich wpływu na percepcję reklamy. Za cel postawiono sobie poznanie stosowanych metod segmentacji psychograficznej, zapoznanie się z istniejącymi na rynku typologiami konsumentów oraz zachowaniami poszczególnych klientów, poznanie mechanizmów funkcjonowania reklamy. Głównym celem było zbadanie jaki wpływ na odbiór przekazu reklamowego ma osobowość, wyznawane wartości, postawa czy styl życia konsumenta. Na potrzeby pracy zostały przeprowadzone badania własne. Badaniom poddano stuosobową próbę badawczą, dobraną metodą doboru przypadkowego należącego do grupy doborów nieprobabilistycznych. Część teoretyczna pracy została napisana w oparciu o literaturę ekonomiczną, marketingową oraz psychologiczną. Natomiast część empiryczną napisano w oparciu o analizę wtórnych źródeł informacji, takich jak raporty badań publikowanych przez TNS OBOP i TNS Pentor, a także na podstawie badań własnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject psychologia pl
dc.subject osobowość pl
dc.subject reklama pl
dc.subject metody segmentacji psychograficznej pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject wpływ reklamy pl
dc.title Struktura psychograficzna konsumenta jako determinanta percepcji przekazu reklamowego pl
dc.title.alternative Psychographics consumer's structure as a determinant of perception of advertising pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-06-10T09:20:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info