Analiza funkcji reklamy na przykładzie firmy SEGAFREDO ZANETTI POLAND Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Morys, Józef
dc.date.accessioned 2014-06-16T13:13:40Z
dc.date.available 2014-06-16T13:13:40Z
dc.date.issued 2011-03-22 01:01:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7814
dc.description.abstract W niniejszej pracy opisano szereg sposobów oraz zagadnień dotyczących oddziaływania reklamy na produkty i sukces firmy. Dokonane oceny oddziaływania funkcji reklamy oparto na podstawie badań ankietowych rynku dotyczących firmy Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o., zwracając szczególną uwagę na rolę reklamy i promocji w działaniach firmy Segafredo Zanetti. Dokonany podział, umożliwi w klarowny sposób wyjaśnienie funkcjonowania reklamy. Wieloaspektowość niniejszej pracy oraz wybór do badań empirycznych danej firmy pozwalają spojrzeć na zjawisko reklamy w szerszej perspektywie. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy charakteryzuje typy reklam, sposób powstawania reklamy, a także uzyskamy informację na temat wpływu reklamy na decyzję konsumenta oraz walki z konkurencją. Rozdział drugi wprowadza w profil działalności i strategie firmy. Natomiast w trzecim rozdziale zostały poruszone zagadnienia marketingowe oraz ocena i propozycje zmian. Podsumowując całość rozważań, można stwierdzić, że reklama stanowi niezastąpioną funkcję łączenia przedsiębiorstwa i rynku. Na podstawie przeprowadzonych badań oraz wyciągniętych wniosków nasuwa się stwierdzenie, że reklama w mediach masowych nie jest konieczna w osiągnięciu sukcesu na rynku. Przykładem potwierdzającym tę tezę jest fakt, że firma Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o. działa i rozwija się na Polskim rynku pomimo braku rozbudowanych na skalę kraju działań marketingowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt pl
dc.subject firma SEGAFREDO ZANETTI POLAND pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja pl
dc.subject rynek reklamy pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject konsument pl
dc.title Analiza funkcji reklamy na przykładzie firmy SEGAFREDO ZANETTI POLAND Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative An analysis of advertising function as exemplified by SEGAFREDO ZANETTI POLAND Sp. z o.o. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-05-20T09:02:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info