dc.description.abstract |
W niniejszej pracy opisano szereg sposobów oraz zagadnień dotyczących oddziaływania reklamy na produkty i sukces firmy. Dokonane oceny oddziaływania funkcji reklamy oparto na podstawie badań ankietowych rynku dotyczących firmy Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o., zwracając szczególną uwagę na rolę reklamy i promocji w działaniach firmy Segafredo Zanetti. Dokonany podział, umożliwi w klarowny sposób wyjaśnienie funkcjonowania reklamy. Wieloaspektowość niniejszej pracy oraz wybór do badań empirycznych danej firmy pozwalają spojrzeć na zjawisko reklamy w szerszej perspektywie. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy charakteryzuje typy reklam, sposób powstawania reklamy, a także uzyskamy informację na temat wpływu reklamy na decyzję konsumenta oraz walki z konkurencją. Rozdział drugi wprowadza w profil działalności i strategie firmy. Natomiast w trzecim rozdziale zostały poruszone zagadnienia marketingowe oraz ocena i propozycje zmian. Podsumowując całość rozważań, można stwierdzić, że reklama stanowi niezastąpioną funkcję łączenia przedsiębiorstwa i rynku. Na podstawie przeprowadzonych badań oraz wyciągniętych wniosków nasuwa się stwierdzenie, że reklama w mediach masowych nie jest konieczna w osiągnięciu sukcesu na rynku.
Przykładem potwierdzającym tę tezę jest
fakt, że firma Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o. działa i rozwija się na Polskim rynku
pomimo braku rozbudowanych na skalę kraju działań marketingowych. |
pl |