Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy „PEGAZ”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Shaurou, Vital
dc.date.accessioned 2014-06-27T13:03:56Z
dc.date.available 2014-06-27T13:03:56Z
dc.date.issued 2011-03-10 13:05:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7820
dc.description.abstract W niniejszej pracy przeprowadzono analizę pozycji strategicznej firmy „PEGAZ” w branży transportowej oraz ocenę działalności firmy na tymże rynku. Za pomocą analizy określona została pozycja zdolności rozwojowej przedsiębiorstwa, jak również weryfikacja atrakcyjności branży, otoczenia firmy i jej pozycji konkurencyjnej. Z analizy SPACE wynikło, że firma powinna zająć pozycję konkurencyjną, co z kolei wymaga: · zwiększenia zasobów finansowych · zwiększenia zakresu kompetencji marketingowych · pomnożenia kompetencji organizacyjnych (produktywność, jakość, koszty, obsługa, czas, wydajność) · ulepszania oferowanych usług · rozwoju przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię dyferencjacji · poszukiwania i zagospodarowywania nisz rynkowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject firma PEGAZ pl
dc.subject otoczenie firmy pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject metoda SPACE pl
dc.title Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy „PEGAZ” pl
dc.title.alternative The use of the SPACE method for strategic analysis of the "Pegaz" company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-06-12T11:09:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info