W niniejszej pracy, zatytułowanej „Systemy zarządzania jakością w drukarni
Flexergis”, w części teoretycznej zaprezentowano rozważania dotyczące kilku kluczowych
pojęć, takich jak: jakość, norma, system zarządzania jakością, kompleksowe zarządzanie
jakością oraz doskonalenie jakości. Z kolei w części analitycznej scharakteryzowano rolę,
miejsce oraz funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w drukarni firmy Flexergis,
a także oceniono jego działanie.
Analiza systemu zarządzania jakością w drukarni Flexergis umożliwiła ustalenie
wniosku, że jego działanie zapewnia produkcję wyrobów charakteryzujących się wysoką
jakością, a także satysfakcję klientów i pracowników. Jednocześnie okazało się, że w celu
dalszego zapewniania wysokiej jakości w działalności firmy niezbędne jest wprowadzenie
zmian w niektórych obszarach zarządzania jej kapitałem społecznym.
In this thesis, which is titled `Quality Management systems in Flexergis Printing
House`, the elaboration on a few key notions such as: quality, standard, Quality Management
System, Total Quality Management and quality improvement have been presented in its
theoretical part. As far as its analytical part is concerned, the role, place and functioning
of quality management system in Flexergis Printing House have been characterized
and the working of the system has also been measured.
The analysis of the quality management system in Flexergis Printing House has let us
to make a conclusion that its working ensures the high quality of the products being made
and the customer and employee satisfaction. At the same time it has occurred that a few
changes have to be introduced in some human assets management areas in order to ensure
the high quality of the working of the company.