Tworzenie i budowanie wizerunku przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie Biedronki

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Wójcik, Joanna
dc.date.accessioned 2014-06-30T11:38:47Z
dc.date.available 2014-06-30T11:38:47Z
dc.date.issued 2014-02-28 12:46:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7837
dc.description.abstract Praca rozpoczyna się wprowadzeniem w charakterystykę handlu i wizerunku przedsiębiorstw. W rozdziale pierwszym przedstawiono istotę, rodzaje wizerunków oraz wizerunek jako odzwierciedlenie wyróżniającej pozycji przedsiębiorstwa. W rozdziale drugim przybliżono pojęcie handlu, podział handlu na hurtowy oraz detaliczny, struktury i marketing w handlu. W ostatnim tj. trzecim rozdziale opisano wizerunek przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie Biedronki. Zaprezentowano analizę działań Public Relations, marketing MIX i analizę wraz z oceną działań Biedronki by stworzyć pozytywny wizerunek. pl
dc.description.abstract The work begins with an introduction to the characteristics of trade and the image of enterprises. The first section presents the essence, the types of images and the image as a reflection of the distinguished position of the company. In the second chapter brought closer to the concept of trade, the division of trading on the wholesale and retail, structure and trade marketing. In the last, the third section describes the image of the trading company on the example of "Biedronka". Presented an analysis of the action of Public Relations, marketing Mix and analysis, including evaluation action "Biedronka" to create a positive image. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject handel pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject public relations pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject trade pl
dc.subject image pl
dc.subject public relations pl
dc.subject business pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promotion pl
dc.title Tworzenie i budowanie wizerunku przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie Biedronki pl
dc.title.alternative Creating and building the image of a commercial enterprise up on the example of the Biedronka pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-06-23T12:16:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info