Kierunki rozwoju handlu internetowego w Polsce

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym celem pracy jest analiza i ocena kierunków rozwoju handlu internetowego w Polsce. Teza pracy, która zostanie udowodniona w rozdziale IV, brzmi następująco: Rozwój handlu internetowego w najbliższych latach będzie determinantą wielu działań konkurencyjnych. W pierwszym rozdziale przedstawiona zostanie historia powstania globalnej sieci komputerów, jaką jest Internet. W następnej części pracy zostanie przedstawione pojęcie handlu internetowego, jego możliwości, bariery i perspektywy. Dalej opisane będą uwarunkowania prawne działalności komercyjnej w Internecie. W ostatnim rozdziale przedstawione będą możliwe kierunki rozwoju handlu w Internecie, jego rozwój w Polsce na tle rozbudowanego rynku zagranicznego oraz przykłady sukcesów komercyjnych w polskim Internecie.

Opis

Słowa kluczowe

Internet, handel elektroniczny, e-commerce, ochrona konsumentów

Cytowanie