Kierunki rozwoju handlu internetowego w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Duda, Przemysław
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:32:35Z
dc.date.available 2014-07-09T13:32:35Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7913
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest analiza i ocena kierunków rozwoju handlu internetowego w Polsce. Teza pracy, która zostanie udowodniona w rozdziale IV, brzmi następująco: Rozwój handlu internetowego w najbliższych latach będzie determinantą wielu działań konkurencyjnych. W pierwszym rozdziale przedstawiona zostanie historia powstania globalnej sieci komputerów, jaką jest Internet. W następnej części pracy zostanie przedstawione pojęcie handlu internetowego, jego możliwości, bariery i perspektywy. Dalej opisane będą uwarunkowania prawne działalności komercyjnej w Internecie. W ostatnim rozdziale przedstawione będą możliwe kierunki rozwoju handlu w Internecie, jego rozwój w Polsce na tle rozbudowanego rynku zagranicznego oraz przykłady sukcesów komercyjnych w polskim Internecie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject e-commerce pl
dc.subject ochrona konsumentów pl
dc.title Kierunki rozwoju handlu internetowego w Polsce pl
dc.title.alternative The direction of development of e-commerce in Poland pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info