Promocja na rynku farmaceutycznym na przykładzie firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Freindl, Brygida
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:49:28Z
dc.date.available 2014-07-09T13:49:28Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7934
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie specyfiki rynku farmaceutycznego oraz związanej z nią roli, jaką ma promocja uzupełniająca w procesie komunikacji firmy farmaceutycznej z rynkiem. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przybliżone zostanie pojęcie marketingu oraz jego znaczenie w działalności każdego przedsiębiorstwa. Następnie przedstawiona będzie charakterystyka najważniejszych narzędzi promocji, a więc reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej oraz public relations. Znajdzie się również tam opis podstawowych metod i technik stosowanych w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. W drugim rozdziale zamieszczona będzie charakterystyka rynku farmaceutycznego, głównie z punktu widzenia prowadzonych przez firmy farmaceutyczne działań promocyjnych, uwarunkowań rynku wpływających na funkcjonowanie firm, specyfiki sprzedawanych produktów oraz związanych z tym ograniczeń promocji. Z kolei rozdział trzeci zawierał będzie opis ICN Polfa Rzeszów S.A., jednej z liczących się na polskim, a także światowym rynku farmaceutycznym firm. Przedstawiona zostanie ogólna charakterystyka korporacji ICN Pharmaceuticals oraz jej polskiego oddziału ICN Polfa Rzeszów S.A. Następnie zaplanowana zostanie akcja promocyjna wprowadzania nowego leku na rynek. W rozdziale tym opisane zostaną tendencje polskiego rynku farmaceutycznego oraz miejsce, jakie na nim zajmuje ICN Polfa Rzeszów S.A., w porównaniu do konkurencji, jak również prowadzona strategia marketingowa tej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject rynek farmaceutyczny pl
dc.title Promocja na rynku farmaceutycznym na przykładzie firmy ICN Polfa Rzeszów S.A. pl
dc.title.alternative Promotion on pharmaceutical market the case of ICN Polfa Rzeszów S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info