Abstract:
Analizując składowe poszczególnych części wewnętrznej struktury systemu komunikacji marketingowej, posłużę się osiągnięciami istniejącej już od wielu lat na naszym rynku firmy „Plus GSM”. Poczynając od jej początkowej struktury działania, przyjrzę się dokładnie poszczególnym instrumentom systemu promocji (zwracając uwagę na promocję osobistą, public relations, reklamę oraz odmiany promocji dodatkowej) zmieniających się przez lata prężnego rozwoju i działalności firmy. Stosując coraz szerszą gamę narzędzi promocji, realizując obraną strategię marketingową – organizowaną doskonale nie tylko w zakresie merytorycznym, ale i organizacyjnym czy ekonomicznym, „Plus GSM” osiągnęło status wielokrotnie wyróżnianego i odznaczanego pioniera na polskim rynku telefonii komórkowej. Na przykładzie tejże firmy ukażę ogromną siłę i skuteczność promocji, która realizowana sukcesywnie oraz w ciągłym nawiązaniu do pojawiających się wymogów rynkowych, prowadzi do osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa, a co za tym idzie zaufania klientów, tworzących silną, usatysfakcjonowaną i – co najważniejsze – lojalną grupę nabywców. Poprzez zestawienie z innymi formami i płaszczyznami działalności przedsiębiorstwa udowodnię, iż promocja, jako ważny składnik aktywów marketingowych jest podstawowym – zmniejszającym szanse porażki w rywalizacji rynkowej - elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.