Analiza procesu rekrutacji i selekcji na przykładzie marketu Kaufland w Tarnowie

Brak miniatury

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W niniejszej pracy chciałabym zaprezentować metody i techniki rekrutacji i selekcji stosowane w badanej firmie, ich wady i zalety oraz propozycje zmian na przyszłość, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie całej organizacji. Całość pracy jest złożona z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział poświęcony jest tematyce procesu rekrutacji. W tym rozdziale przedstawię istotę rekrutacji, jej funkcje, zewnętrzne i wewnętrzne źródła wyboru oraz poszczególne etapy tego procesu. Drugi rozdział prezentuje główne aspekty procesu selekcji, wyboru odpowiednich metod i technik według określonych kryteriów oraz ocenę ich efektywności. Trzeci rozdział prezentuje historię i wizerunek firmy KAUFLAND Polska, jego strukturę organizacyjną i zatrudnienia a także obraz procesu zarządzani zasobami ludzkimi w tej organizacji. Czwarty rozdział pokazuje procesy rekrutacji i selekcji stosowane w Markecie KAUFLAND. Przeanalizowałam wykorzystywane metody i techniki rekrutacyjne i selekcyjne w czterech odrębnych grupach pracowniczych, wykazałam pewne wady i zalety oraz zaproponowałam nowe rozwiązania, które pomogą zatrudnić dobrych pracowników w przyszłości.

Opis

Słowa kluczowe

rekrutacja pracowników, selekcja personalna, kryteria rekrutacji pracowników

Cytowanie