Analiza procesu rekrutacji i selekcji na przykładzie marketu Kaufland w Tarnowie
Brak miniatury
Data
2008
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
W niniejszej pracy chciałabym zaprezentować metody i techniki rekrutacji i selekcji stosowane w badanej firmie, ich wady i zalety oraz propozycje zmian na przyszłość, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie całej organizacji. Całość pracy jest złożona z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział poświęcony jest tematyce procesu rekrutacji. W tym rozdziale przedstawię istotę rekrutacji, jej funkcje, zewnętrzne i wewnętrzne źródła wyboru oraz poszczególne etapy tego procesu. Drugi rozdział prezentuje główne aspekty procesu selekcji, wyboru odpowiednich metod i technik według określonych kryteriów oraz ocenę ich efektywności. Trzeci rozdział prezentuje historię i wizerunek firmy KAUFLAND Polska, jego strukturę organizacyjną i zatrudnienia a także obraz procesu zarządzani zasobami ludzkimi w tej organizacji. Czwarty rozdział pokazuje procesy rekrutacji i selekcji stosowane w Markecie KAUFLAND. Przeanalizowałam wykorzystywane metody i techniki rekrutacyjne i selekcyjne w czterech odrębnych grupach pracowniczych, wykazałam pewne wady i zalety oraz zaproponowałam nowe rozwiązania, które pomogą zatrudnić dobrych pracowników w przyszłości.
Opis
Słowa kluczowe
rekrutacja pracowników, selekcja personalna, kryteria rekrutacji pracowników