Wykorzystanie kampanii reklamowej w efektywnym promowaniu firmy "Art-Invest plus"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-02-25 15:13:10

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

The purpose of this study was to analyse principles and the process of an advertising campaign creation. For the achieving of this aim the identification and the operation review of the “Art-Invest plus” activity were condacted. “Art-Invest plus” is a small company, wich is dealing with the pawnbroker’s business in Witebsk (Belarus). Both qualitative and quantitive research methodology was applied in this study. The qualitative research data consisted of interwiews with the directors and managers of the “Art -Invest plus” company. The quantitive research data was gathered from the interim reports and accounts of this firm. The results of the survey were that the advertising campaign during a period of company inception became a significant help for “Art-Invest plus” development and growth. It was indicated that after pawnshop promotion campaign had performed the next quarter firm income increased by 87, 33 percent. The principal conclusion was that despite the certain imperfections that have been found in the process of campaign planning and implementation, it could be affirmed that “Art-Invest plus” advertising campaign was successful in achieving firm’s financial and communication goals.
Celem pracy jest analiza zasad i procesu projektowania kampanii reklamowej. W pracy skupiano się na identyfikacji i ocenie dotychczasowych działań reklamowych przedsiębiorstwa „Art-Invest plus”. Ponad to autorka zaprezentowała własne propozycje rozwiązań, dotyczących działań promocyjnych, które mogą być podjęte przez firmę w przyszłości. Dla realizacji przyjętego celu w pracy wykorzystano głównie wtórne źródła informacji. Analizę dotychczasowych działań reklamowych zaprezentowanej firmy poprzedzono studiami literatury (zarówno polskiej, jak i obcej). Wykorzystano zarówno materiały zewnętrzne i wewnętrzne, do danych wewnętrznych można zaliczyć raporty i bilanse kwartalne firmy „Art-Invest plus” oraz informacje zaczerpnięte z wywiadów z jej bezpośrednim kierownictwem. Niniejsza praca ma charakter teorytyczno-empiryczny i składa się z 4 rozdziałów. Część teorytyczna obejmuję rozdziały pierwszy i drugi, a część empiryczna – rozdziały trzeci i czwarty.

Opis

Słowa kluczowe

projektowanie, kampania reklamowa, reklama przedsiębiorstwa, promocja

Cytowanie