Proces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-Cola
Ładowanie...
Data
2011-02-25 21:54:09
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest przedstawienie zagadnień sfery kształtowania wizerunku
marki, ze szczególnym uwzględnieniem promocyjnych elementów wpływających na
wizerunek marki. Rozdział pierwszy poświęcony jest definicji, istocie i funkcji marki omówiono
również tożsamość i wizerunek marki. W rozdziale drugim opisano czynniki wpływające na
wizerunek marki czyli, organizacja marketingowa przedsiębiorstwa, w kolejnym
podrozdziale opisano promocje jako podstawowy element wpływający na wizerunek
marki oraz instrumenty promotion - mix a wizerunek marki. Dyskusje na temat strategii kształtowania wizerunku marki Coca-Cola, potrzeba
kształtowania wizerunku marki, pozycja marki Coca-Cola, analiza wizerunku marki
Coca-Cola i ocena strategiczna jej kształtowania zawarte są w rozdziale trzecim.
Opis
Słowa kluczowe
marka, promocja marki, wizerunek firmy, analiza, Coca-Cola