Proces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-Cola

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-02-25 21:54:09

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie zagadnień sfery kształtowania wizerunku marki, ze szczególnym uwzględnieniem promocyjnych elementów wpływających na wizerunek marki. Rozdział pierwszy poświęcony jest definicji, istocie i funkcji marki omówiono również tożsamość i wizerunek marki. W rozdziale drugim opisano czynniki wpływające na wizerunek marki czyli, organizacja marketingowa przedsiębiorstwa, w kolejnym podrozdziale opisano promocje jako podstawowy element wpływający na wizerunek marki oraz instrumenty promotion - mix a wizerunek marki. Dyskusje na temat strategii kształtowania wizerunku marki Coca-Cola, potrzeba kształtowania wizerunku marki, pozycja marki Coca-Cola, analiza wizerunku marki Coca-Cola i ocena strategiczna jej kształtowania zawarte są w rozdziale trzecim.

Opis

Słowa kluczowe

marka, promocja marki, wizerunek firmy, analiza, Coca-Cola

Cytowanie