Usługa hotelarska jako produkt marketingowy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Wójciak, Sławomir
dc.date.accessioned 2013-10-06T07:25:08Z
dc.date.available 2013-10-06T07:25:08Z
dc.date.issued 2009-07-20 16:56:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/815
dc.description.abstract Kluczem do skutecznego działania w kierunku zwiększenia zysków i umacniania marki na lokalnych i globalnych rynkach jest przyjęcie, że usługa hotelowa stanowi produkt marketingowy, którego koncepcja z jednej strony może być dowolna, z drugiej zaś – musi spełniać szereg mniej lub bardziej formalnych wymagań. Pozwalają one po pierwsze – zakwalifikować się do standardów do jakich aspiruje, a po drugie, aby trafić celnie w upodobania klientów. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie schematów i prawideł, rządzących opieką i kierowaniem produktem marketingowym w kontekście konkretnej usługi hotelarskiej, a także szczegółowe omówienie produktu Sheraton, kierowanego do kilku precyzyjnych grup klientów. Zarządzanie tą marką to proces ściśle dopracowany, bez jakiejkolwiek improwizacji, a równocześnie charakteryzujący się rozmachem, nowatorstwem i pewnością podejmowanych działań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject usługi hotelarskie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi pl
dc.title Usługa hotelarska jako produkt marketingowy pl
dc.title.alternative Hotel service as a marketing produkt pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-01T13:31:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info