Asymetria poglądów kierowników i pracowników na zagadnienia motywacji: analiza na przykładzie wybranych stacji paliw LOTOS

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Mróz, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-11-19T10:06:03Z
dc.date.available 2014-11-19T10:06:03Z
dc.date.issued 2014-09-29 23:27:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8194
dc.description.abstract Na podstawie analizy poglądów kierowników i pracowników stacji paliw firmy LOTOS badano zaangażowanie w pracę, satysfakcję i zadowolenie pracowników z wykonywanej pracy. Pracownicy odpowiadali na pytania związane z atmosferą w pracy, wzajemnymi stosunkami oraz poziomem zaangażowania. Kierownicy wypowiadali się na tematy związane z motywacją swoich pracowników, z relacjami panującymi w zespole oraz z częstotliwością doceniania, chwalenia lub nagradzania podwładnych w przypadku dobrze wykonanej pracy. Badano asymetrię poglądów kierowników i pracowników na te same zagadnienia stanowiące punkt wyjściowy w procesie motywowania pracowników. Wśród 9 wspólnych pytań ankietowych, podobieństw ocen i odpowiedzi wśród pracowników i kierowników płci męskiej jest niewiele. Skorelowano także dla obu grup zależności w ocenie wzajemnych relacji, wynagrodzenia za pracę, zaangażowania pracowników oraz istotnych czynników wyraźnie obniżających motywację wśród podwładnych. pl
dc.description.abstract Using the example of petrol stations LOTOS, I describe tests which are the starting point in the process of understanding forces affecting motivation of employees. Staff responded to questions related to the atmosphere at work, relationship and level of involvement. Managers answered about topics related to the motivation of their employees, relationships prevailing in the team and frequency of praising and rewards given to subordinates. Based on the similarities of questions in both surveys, I examined the differences in the responses of males; among the nine survey questions there is little similarity in responses of employees and managers. I also explored correlattions for both groups with respect to the assessment of the relationships, salary, employee involvement and factors reducing the motivation of employees. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywacja pl
dc.subject motywowanie pl
dc.subject satysfakcja pl
dc.subject teorie motywacji pl
dc.subject ocena pl
dc.subject kierowanie ludźmi pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject motivation pl
dc.subject motivation pl
dc.subject satisfaction pl
dc.subject theories of motivation pl
dc.subject evaluation pl
dc.subject directing people pl
dc.subject effectiveness pl
dc.title Asymetria poglądów kierowników i pracowników na zagadnienia motywacji: analiza na przykładzie wybranych stacji paliw LOTOS pl
dc.title.alternative Asymmetry of views of managers and employees on the issues of motivation: an analysis based on the example of petrol stations LOTOS pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-11-13T12:33:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info