Produkt regionalny - wpływ działań promocyjnych Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury na podnoszenie wartości oraz popularyzację produktów regionalnych Powiatu Tatrzańskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Jarząbek, Dorota
dc.date.accessioned 2014-11-20T13:55:12Z
dc.date.available 2014-11-20T13:55:12Z
dc.date.issued 2014-09-10 05:23:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8207
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest próba oceny działań promocyjnych w zakresie popularyzacji produktów regionalnych Podhala, podejmowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury. Podstawą wnioskowania były badania ankietowe, przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca 2014 r. wśród mieszkańców Powiatu Tatrzańskiego oraz osób spoza w/w regionu. Analizie poddano m.in. takie czynniki jak: znajomość pojęcia „produkt regionalny”, rozpoznawalność produktów regionalnych Podhala, motywy ich zakupu, poziom dostępności, źródła informacji o produktach regionalnych i imprezach na których są promowane, stopień uczestnictwa w tych wydarzeniach, ocenę działań promocyjnych w opinii respondentów. Przeprowadzone badanie wykazało, iż realizowana dotychczas promocja nie jest w pełni efektywna. Dotyczy to w głównej mierze braku czytelnych informacji, kierowanych do adresatów zewnętrznych. Na podstawie dokonanej analizy wysunięto wniosek, iż dla wzmocnienia skuteczności popularyzacji produktów regionalnych Podhala niezbędne jest wykorzystanie szeroko dostępnych form przekazu o zasięgu ponadregionalnym. pl
dc.description.abstract The object of this study was to evaluate promotional activities in the popularization of regional Podhale undertaken by Tatra Agency for Development, Promotion and Culture. The basis for the inference were questionnaire surveys, conducted in June and July 2014, among the residents of the District of Tatra and people from outside the region. Were analyzed, among others, factors such as knowledge of the concept of "regional product", recognizability of Podhale regional products, motives of their purchase, the level of availability, sources of information about regional products and events on which they are promoted, the degree of participation in these events, the evaluation of promotional activities in the opinion of the respondents. The study found that the promotion, which is presently implemented, is not fully effective. This applies mainly the absence of clear information, addressed to external recipients. On the basis of that examination, it is concluded that to enhance the effectiveness the popularization of Podhale regional products is necessary to use widely available communication forms with the transregional range. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt regionalny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject powiat tatrzański pl
dc.subject wydarzenie kulturalne pl
dc.subject efektywność promocji pl
dc.subject regional product pl
dc.subject promotion pl
dc.subject Tatra region pl
dc.subject cultural events pl
dc.subject effectiveness of promotion pl
dc.title Produkt regionalny - wpływ działań promocyjnych Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury na podnoszenie wartości oraz popularyzację produktów regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pl
dc.title.alternative Regional product - the influence of promotional activities Tatra Agency for Development, Promotion and Culture on increasing the value and popularization of the Tatra District regional products pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-11-18T10:28:25Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info