Innowacja jako atrybut konkurencyjnej organizacji na przykładzie firmy NEWAG S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Basta, Renata
dc.date.accessioned 2014-11-21T12:52:55Z
dc.date.available 2014-11-21T12:52:55Z
dc.date.issued 2014-08-07 19:56:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8226
dc.description.abstract Praca przedstawia problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa. Wychodząc od teoretycznych rozważań dokonano analizy zagadnień dotyczących źródeł innowacji, procesu innowacyjnego oraz rozwoju organizacji poprzez zarządzanie innowacjami. Dało to podstawę do stworzenia zasadniczej części pracy, którą było badanie empiryczne. Wyniki badań pozwoliły ocenić obecny poziom innowacyjności organizacji, w tym określić bariery oraz szanse działań innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Dokonano również próby doboru najlepszej metody oraz działań pomocnych w efektywnym zarządzaniu innowacją w firmie, dzięki czemu przedsiębiorstwo w przyszłości zyska większą przewagę konkurencyjną na tak trudnym rynku, jakim jest rynek kolejowy. pl
dc.description.abstract This paper analyses issues of company's innovativeness. Arising from theoretical aspects of the subject, an analysis has been carried out concerning the sources of innovation, the process of innovation and development of the organization through the management of innovation. This provided the basis for the realization of the main part of the empirical research required for the thesis. The results revealed the current level of innovation in the organization and identified barriers and opportunities of innovative activities in the company. Analysis was also made to define the best selection methods and activities to assist in the effective management of innovation in the company, so that in the future the company will gain a competitive advantage in a difficult environment such as the railway market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject innowacja pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject innowacje organizacyjne pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject pomiar innowacyjności pl
dc.subject zarządzanie innowacjami pl
dc.subject innovation pl
dc.subject company pl
dc.subject organisational innovations pl
dc.subject improvement pl
dc.subject originality competitive advantage pl
dc.subject measuring innovation performance pl
dc.subject innovation management pl
dc.title Innowacja jako atrybut konkurencyjnej organizacji na przykładzie firmy NEWAG S.A. pl
dc.title.alternative Innovation as an Attribute of a Competitive Organization in the case of the NEWAG S.A. Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-11-21T07:22:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info