Znaczenie kształtowania relacji Business to Business w branży turystycznej na Sądecczyźnie - na przykładzie firmy Usługi Rekreacyjne „Czysta Frajda”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Nosal, Monika
dc.date.accessioned 2014-11-27T10:30:38Z
dc.date.available 2014-11-27T10:30:38Z
dc.date.issued 2014-09-28 18:31:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8262
dc.description Praca wyróżniona ale zastrzeżona.
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy są rozważania na temat znaczenia kształtowania relacji B2B w branży turystycznej na Sądecczyźnie. Problem ten zaprezentowano na przykładzie firmy Usługi Rekreacyjne "Czysta Frajda" z Krynicy-Zdroju. W pracy zawarto wnioski ze studiów literaturowych, analizy rynku i badań bezpośrednich. W ramach projektu zostały przeprowadzone badania ilościowe i jakościowe. Narzędzie badawcze stanowił kwestionariusz ankiety oraz scenariusz wywiadu - Individual In-Depth Interviews (IDI). Próbę badawczą stanowiła grupa 35 osób, głównie menedżerów i właścicieli obiektów noclegowych na Sądecczyźnie. Na podstawie wyników uzyskanych z ww. badań marketingowych stwierdzić można, że wśród podmiotów świadczących usługi noclegowe i turystyczne w powiecie nowosądeckim koncepcja marketingu partnerskiego nie jest jeszcze zbyt popularna. Jednak badani wykazali się otwartością i chęcią nawiązywania w przyszłości współpracy z innymi podmiotami z branży oraz wiedzą na temat korzyści płynących z rozwoju relacji B2B. Dla badanej branży wzajemna, stała współpraca oznacza bowiem możliwość udoskonalania i rozszerzania swojej oferty, większą elastyczność i dopasowanie do indywidualnych oczekiwań klientów, a w następstwie stabilizację i uzyskanie przewagi konkurencyjnej. pl
dc.description.abstract The aim of this work is a reflection on the importance of relations B2B in the tourism industry on the New Sącz District. Problem was presented on the example of the company “Czysta Frajda” of Krynica. This paper contains the conclusions of the literature studies, market analysis and marketing research. The Project is based on qualitative and quantitative research carried out with the use of a questionnaire and interview scenario IDI. There were 35 respondents, mainly managers and owners of lodging places in the region. Research data analysis allows to conclude that the application of partnership marketing concept into practice is a rare phenomenon in the Nowy Sącz District. However, the respondents showed an optimistic approach towards building a partnership touristic network and were aware of its advantages. Mutual and ongoing cooperation of touristic network members allows for improvement and development of their own offer, greater flexibility and accommodation to clients expectations. This, in turn, could result in business stability and advantage over competition. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject relacje business to business pl
dc.subject rozwój relacji pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject Usługi rekreacyjne „Czysta Frajda” pl
dc.subject partnership marketing pl
dc.subject relations Business to Business pl
dc.subject business relationship development pl
dc.subject touristic services market pl
dc.subject company “Czysta Frajda” pl
dc.title Znaczenie kształtowania relacji Business to Business w branży turystycznej na Sądecczyźnie - na przykładzie firmy Usługi Rekreacyjne „Czysta Frajda” pl
dc.title.alternative The importance of relations Business to Business in the tourism industry on the New Sącz District - the example of Company Services Rest "Czysta Frajda" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-11-26T09:54:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info