Marketing stacji narciarskich

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pawłowski, Krzysztof
dc.contributor.author Fic, Mateusz
dc.date.accessioned 2014-12-09T13:35:30Z
dc.date.available 2014-12-09T13:35:30Z
dc.date.issued 2014-07-28 16:32:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8288
dc.description.abstract Niniejsza praca dotyczy marketingu stacji narciarskich. Metodą badawczą był wywiad ze współwłaścicielem Stacji Narciarskiej w Kamiannej, oraz rozmowa z sekretarzem stowarzyszenia Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne. W pracy omówiono podstawowe zagadnienia związane z marketingiem usług. Ponadto został w niej opisany proces powstawania stacji narciarskiej oraz główne bariery utrudniające ich rozwój w Polsce. Przedstawiono w niej na konkretnych przykładach działania marketingowe małej i dużej stacji narciarskiej, oraz zaprezentowano własne propozycje uatrakcyjnienia ich ofert w celu przyciągnięcia większej liczby klientów. Bieżąca praca traktuje również o atrakcyjności Zakopanego pod kątem turystyki narciarskiej w porównaniu do zagranicznych ośrodków i wskazuje co należy zmienić, aby miejscowość mogła konkurować z alpejskimi czy słowackimi ośrodkami. pl
dc.description.abstract This paper containing subject matter about marketing of the ski resorts. The research method was an interview with the co-owner of the Ski Station in Kamianna as well as conversation with the secretary of the association of Polish Ski and Tourist Stations. The paper discusses basic issues related to the marketing of services. It has been described the process of creating the ski station and the main barriers to their development in Poland. It also presents specific examples marketing activities of small and large ski station, and presented own proposals enhance their offerings in order to attract more customers. In addition, this thesis is about the attractiveness of Zakopane for skiing tourism compared to foreign centers and indicates what needs to be change in town to compete with alpine or Slovak centers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing usług pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject stacja narciarska pl
dc.subject ośrodek narciarski pl
dc.subject turystyka narciarska pl
dc.subject bariery w rozwoju pl
dc.subject marketing services pl
dc.subject interview pl
dc.subject ski resort pl
dc.subject ski tourism pl
dc.subject barriers to the development pl
dc.title Marketing stacji narciarskich pl
dc.title.alternative Marketing ski resorts pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-12-04T12:33:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info