Motywacyjne aspekty wynagradzania w Poczcie Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Kurnal, Sylwia
dc.date.accessioned 2014-12-16T10:11:10Z
dc.date.available 2014-12-16T10:11:10Z
dc.date.issued 2014-07-27 17:45:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8305
dc.description.abstract Przedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych ze zmianami w składnikach wynagrodzeń wprowadzanych w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. negatywnie ocenia wprowadzenie nowych składników wynagradzania oraz zmianę zasad wypłaty wynagrodzeń. Pozytywnie przez pracowników zostało ocenione jedynie dodanie prowizyjnej i czasowo – prowizyjnej formy płac. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat metod wprowadzanych zmian w wynagradzaniu w Poczcie Polskiej S.A. lecz ich ocena jest podzielona. Część metod tj. zmiany w regulaminie premiowania oraz zmiany w regulaminie wynagradzania zostało ocenione bardzo dobrze, lecz większość tj. uzgodnienia ze związkami zawodowymi, zmiany zapisów w umowach o pracę i bieżąca informacja pracowników o zmianach dostało ocenę negatywną. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to motywowanie pracowników oraz poprawa jakości obsługi klienta i powinny być one traktowane w sposób priorytetowy. pl
dc.description.abstract The subject of the thesis is to present the issues related to the changes in the components of remuneration introduced in the Polish Post Office SA and show how to evaluate her employees. A survey was conducted among employees of the Post Office in Zakopane. The study shows that most of the workers Polish Post negatively evaluates the introduction of new ingredients and changing the rules of remuneration payment of wages. Positively by the employees was rated only and temporarily adding a commission - a commission form of wages. The results also show that employees have the knowledge of how the changes in pay at the Polish Post Office SA but their assessment is divided. Some methods ie changes in the rules of the bonus and the changes in the rules of remuneration has been rated very well, but most of that is negotiated with the unions, amend the provisions in the employment contracts of employees and current information about the changes got a negative rating. According to the respondents the most important aspects of your business to motivate employees and to improve the quality of customer service and they should be given priority. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject pracownik pl
dc.subject zatrudnienie pl
dc.subject pracodawca pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject wynagrodzenie pl
dc.subject employee pl
dc.subject employment pl
dc.subject employer pl
dc.subject the survey pl
dc.subject the remuneration pl
dc.title Motywacyjne aspekty wynagradzania w Poczcie Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative Motivational aspects of the remuneration of the Polish Post Office SA pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-12-04T14:51:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info