dc.contributor.advisor |
Potoczek, Natalia |
|
dc.contributor.author |
Kurnal, Sylwia |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-16T10:11:10Z |
|
dc.date.available |
2014-12-16T10:11:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-07-27 17:45:04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8305 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych ze zmianami w składnikach wynagrodzeń wprowadzanych w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane.
Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. negatywnie ocenia wprowadzenie nowych składników wynagradzania oraz zmianę zasad wypłaty wynagrodzeń. Pozytywnie przez pracowników zostało ocenione jedynie dodanie prowizyjnej i czasowo – prowizyjnej formy płac. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat metod wprowadzanych zmian w wynagradzaniu w Poczcie Polskiej S.A. lecz ich ocena jest podzielona. Część metod tj. zmiany w regulaminie premiowania oraz zmiany w regulaminie wynagradzania zostało ocenione bardzo dobrze, lecz większość tj. uzgodnienia ze związkami zawodowymi, zmiany zapisów w umowach o pracę i bieżąca informacja pracowników o zmianach dostało ocenę negatywną. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to motywowanie pracowników oraz poprawa jakości obsługi klienta i powinny być one traktowane w sposób priorytetowy. |
pl |
dc.description.abstract |
The subject of the thesis is to present the issues related to the changes in the components of remuneration introduced in the Polish Post Office SA and show how to evaluate her employees. A survey was conducted among employees of the Post Office in Zakopane.
The study shows that most of the workers Polish Post negatively evaluates the introduction of new ingredients and changing the rules of remuneration payment of wages. Positively by the employees was rated only and temporarily adding a commission - a commission form of wages. The results also show that employees have the knowledge of how the changes in pay at the Polish Post Office SA but their assessment is divided. Some methods ie changes in the rules of the bonus and the changes in the rules of remuneration has been rated very well, but most of that is negotiated with the unions, amend the provisions in the employment contracts of employees and current information about the changes got a negative rating. According to the respondents the most important aspects of your business to motivate employees and to improve the quality of customer service and they should be given priority. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
pracownik |
pl |
dc.subject |
zatrudnienie |
pl |
dc.subject |
pracodawca |
pl |
dc.subject |
ankieta |
pl |
dc.subject |
wynagrodzenie |
pl |
dc.subject |
employee |
pl |
dc.subject |
employment |
pl |
dc.subject |
employer |
pl |
dc.subject |
the survey |
pl |
dc.subject |
the remuneration |
pl |
dc.title |
Motywacyjne aspekty wynagradzania w Poczcie Polskiej S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Motivational aspects of the remuneration of the Polish Post Office SA |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-12-04T14:51:14Z |
|