dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Kaługa, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2015-01-13T11:27:54Z |
|
dc.date.available |
2015-01-13T11:27:54Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
pl |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8328 |
|
dc.description.abstract |
W pracy dokonano próby rozpoznania przekazów reklamowych operatorów sieci komórkowych, określenia cech charakterystycznych emitowanych przekazów, odkrycia różnic występujących pomiędzy przekazami w różnych nośnikach. Celem pracy było zdiagnozowanie wybranych przekazów reklamowych operatorów sieci komórkowych na polskim rynku oraz ocena efektów komunikacyjnych wybranych przekazów reklamowych. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej oraz empirycznej. W teoretycznej części dokonano przeglądu zagadnień związanych z reklamą jako narzędziem komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem. Dokonano również charakterystyki przekazu reklamowego oraz opisano model rynku telefonii komórkowej. W części empirycznej zanalizowano wybrane przekazy reklamowe operatorów sieci komórkowych oraz zbadano ich efekty komunikacyjne. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu z zakresu zarządzania i marketingu, w szczególności reklamy i promocji. Część empiryczna pracy oparta została o analizę wtórnych źródeł informacji – wybranych reklam w badanych źródłach przekazu: Gazecie Wyborczej, Polityce, miesięczniku Film oraz w telewizji TVN. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikowanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
telefonia komórkowa |
pl |
dc.subject |
reklama telefoniczna |
pl |
dc.title |
Przekaz reklamowy na rynku telefonii komórkowej na przykładzie sieci PLUS, ERA, ORANGE |
pl |
dc.title.alternative |
The cellular phone market advertising remittance based on the example of the advertisement of operators: PLUS, ERA, ORANGE |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |