Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Autor pracy pragną połączyć zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązać do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta. Sformalizowanie działań w ramach koncepcji zarządzania projektami oraz uświadomienie pracownikom ważności niematerialnych czynników budowania wartości przyczyniają się do rozwoju organizacji. Wzrost wartości klienta jest nieocenionym wskaźnikiem. Coraz bliższa współpraca z naszymi partnerami przekłada się na nową wiedzę, jaką nabywamy oraz na kolejne, zdobywane z trudem doświadczenie.

Opis

Słowa kluczowe

wartość przedsiębiorstwa, zarządzanie wartością, wartość klienta, zarządzanie projektem, studium przypadku

Cytowanie