Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Gibiec, Wojciech
dc.date.accessioned 2015-01-13T11:32:19Z
dc.date.available 2015-01-13T11:32:19Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8331
dc.description.abstract Autor pracy pragną połączyć zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązać do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta. Sformalizowanie działań w ramach koncepcji zarządzania projektami oraz uświadomienie pracownikom ważności niematerialnych czynników budowania wartości przyczyniają się do rozwoju organizacji. Wzrost wartości klienta jest nieocenionym wskaźnikiem. Coraz bliższa współpraca z naszymi partnerami przekłada się na nową wiedzę, jaką nabywamy oraz na kolejne, zdobywane z trudem doświadczenie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wartość przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie wartością pl
dc.subject wartość klienta pl
dc.subject zarządzanie projektem pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.title Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta pl
dc.title.alternative Project management with the respekt to the growth of client's value pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info