Polityka dystrybucji na przykładzie firmy Optimus S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Firlej, Tomasz
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:47:34Z
dc.date.available 2015-01-13T13:47:34Z
dc.date.issued 2005 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8451
dc.description.abstract Celem pracy jest próba analizy oraz wskazanie kierunków usprawnień wybranych procesów dystrybucyjnych w Przedsiębiorstwie Produkcyjno-Handlowym Optimus Spółka Akcyjna w Nowym Sączu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólną charakterystykę marketingu określającą cele i pojęcia stosowane przy tworzeniu marketingu mix. Rozdział drugi przedstawia rolę dystrybucji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Prezentuje także rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki warunkujące dobór kanałów dystrybucji. W rozdziale trzecim zaprezentowano Firmę OPTIMUS i jej działalność. Przedostatni rozdział przedstawia system dystrybucji firmy OPTIMUS jego rolę w działalności firmy oraz konflikty w kanałach. Część piąta to porównanie systemu dystrybucji z firmą konkurencyjną oraz przedstawienie rentowności przy sprzedaży w poszczególnych kanałach. W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz materiały wewnętrzne Firmy Optimus S.A w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject strategie dystrybucji pl
dc.title Polityka dystrybucji na przykładzie firmy Optimus S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info