dc.description.abstract |
Celem pracy jest stworzenie kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego. Praca składa się z trzech rozdziałów. Dwa z nich są rozdziałami teoretycznymi napisanymi na podstawie literatury z zakresu marketingu. Rozdział trzeci to rozdział praktyczny. W rozdziale pierwszym przedstawiono reklamę jako jeden z instrumentów zarządzania marketingowego. Opisano istotę oraz funkcję procesu zarządzania marketingowego. Natomiast dużo miejsca w rozdziale tym poświęcono samej reklamie, środkom jej przekazu, oraz wadą i zaletą różnych mediów reklamy. Rozdział drugim zawiera wszystko to co związane jest z systemem planowania kampanii reklamowej. Opisano poszczególne etapy planowania kampanii. Rozdział praktyczny to najważniejsza część pracy, sporządzona na podstawie danych uzyskanych z firmy oraz własnych obserwacji. Zawiera charakterystykę działalności prowadzonej przez podmiot badań, ocenę skuteczności dotychczasowych działań reklamowych. Główną część rozdziału ostatniego stanowi projekt kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego. |
pl |