Projektowanie kampanii reklamowej na przykładzie przedsiębiorstwa "ROWER-COM"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Tokarz, Rafał
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:08:01Z
dc.date.available 2015-01-13T14:08:01Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8461
dc.description.abstract Celem pracy jest stworzenie kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego. Praca składa się z trzech rozdziałów. Dwa z nich są rozdziałami teoretycznymi napisanymi na podstawie literatury z zakresu marketingu. Rozdział trzeci to rozdział praktyczny. W rozdziale pierwszym przedstawiono reklamę jako jeden z instrumentów zarządzania marketingowego. Opisano istotę oraz funkcję procesu zarządzania marketingowego. Natomiast dużo miejsca w rozdziale tym poświęcono samej reklamie, środkom jej przekazu, oraz wadą i zaletą różnych mediów reklamy. Rozdział drugim zawiera wszystko to co związane jest z systemem planowania kampanii reklamowej. Opisano poszczególne etapy planowania kampanii. Rozdział praktyczny to najważniejsza część pracy, sporządzona na podstawie danych uzyskanych z firmy oraz własnych obserwacji. Zawiera charakterystykę działalności prowadzonej przez podmiot badań, ocenę skuteczności dotychczasowych działań reklamowych. Główną część rozdziału ostatniego stanowi projekt kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject reklama pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.subject planowanie reklamy pl
dc.title Projektowanie kampanii reklamowej na przykładzie przedsiębiorstwa "ROWER-COM" pl
dc.title.alternative On example of enterprise adverstising campaign design „ROWER-COM” pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info